Dynia Halloween.gif
Treść zawarta w tym artykule jest częściowo lub całkowicie wprowadzona do gry tylko w edycji Halloween w Five Nights at Freddy's 4.

Jack-O-Bonnie - jedna z pięciu postaci zastępujących standardowe animatroniki w Five Nights at Freddy's 4 podczas edycji Halloween. Zastępuje on w niej Nightmare Bonniego. Powraca w DLC Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted, Curse of Dreadbear, a także w Five Nights at Freddy's AR: Special Delivery. Został zrobiony na podstawie dyń halloween' owych.

Wygląd

Jack-O-Bonnie kształtem przypomina Nightmare Bonniego, ale ma całkowicie inną kolorystykę. Jego kostium nie jest niebieski, a brudno złoty, a w niektórych miejscach pomarańczowy. Niektóre elementy ciała są jaśniejsze od reszty i emanują mocne światło np. paznokcie endoszkieletu nóg,muszka,uszy,zęby,oczy i szczęki. Postać ta jest troszeczkę mniej zniszczona, dokładniej jej klatka piersiowa nie jest rozerwana w całości, jak u poprzednika, a częściowo i także jest lepiej wykonany, ponieważ ma bardziej szczegółowy mechaniczny szkielet ręki,stóp i szczęk. Nie posiada on gałek ocznych, w ich miejscu z środka emitowane jest światło, co ma nawiązywać do dyń Halloweenowych. Nie różni się niczym od poprzednika pod względem zachowania. Zaczyna być aktywny od nocy 1, może stać w mroku przy drzwiach i dyszeć lub wychylać się zza końca lewego korytarza, nie może być w prawym. Obrona jest taka sama. Znika w określonych nocach, a nawet jego współczynnik aktywności jest podobny do tego od Koszmarnego Bonniego.

Zachowanie

Jack O Bonnie Jumpscare 1.gif

Identycznie jak Nightmare Bonnie, Jack-O-Bonnie będzie przychodził albo z Lewego korytarza, lub prawego. Będzie on jednakże świecił w ciemności, co sprawia, że gracz łatwo go zauważy.

Jack O Bonnie Jumpscare 2.gif

Żeby go odeprzeć, podobnie jak w przypadku Nightmare Bonniego, gracz potrzebuje zamknąć określone drzwi, jeżeli usłyszy oddech animatronika. Jednak, gdy gracz nie zdąży, Jack-O-Bonnie może wykonać jeden z dwóch jumpscare'ów.

W Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted, Jack-O-Bonnie ma podobne zachowanie co Bonnie z FNaF 1. Animatronik wędruje po pizzerii i próbuje dotrzeć do gracza dzięki prawemu korytarzowi.

Występowanie

Five Nights at Freddy's 4

Halloween'owa Edycja

Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted

Curse of Dreadbear

Five Nights at Freddy's AR: Special Delivery

Ciekawostki

  • W plikach FNaF VR, Jack-O-Bonnie i Jack-O-Chica otrzymali parę, alternatywnych nazw w Pirate Ride. Te imiona to: Security Chica, Security Bonnie oraz Engine Chica i Engine Bonnie. Prawdopodobnie zostało to zrobione aby nie mylić sobie reszty Jack-O animatroników z innych lokacji.

Alternatywne nazwy Jack-O animatroników

  • W FNaF AR, Jack-O-Bonnie i Jack-O-Chica mają strasznie podobne zachowanie co Freddy Frostbear.
    • Również, w FNaF AR Jack-O-Bonnie jest bardziej czerwony, niż pomarańczowy jak w Halloween'owej Edycji.
  • Jack-O-Bonnie to jedyny animatronik z Halloween'owej Edycji którego nie ma w UCN.
  • To jedyna zwierzęca postać w historii FNaF która powinna mieć nos, a go nie nie ma.

Galeria

Pobrane (2).jpg Galeria dla artykuł:
Jack-O-Bonnie - Galeria
Animatroniki
FNaF 1: FreddyBonnieChicaFoxyGolden FreddyEndoszkielet 01
Security Breach Glamrock FreddyGlamrock ChicaMontgomery GatorRoxanne Wolf