Advertisement
FazbearFanverse.png

Inicjatywa Fazbear Fanverse (z ang. The Fazbear Fanverse Initiative) - to współpraca Scotta Cawthona z znanymi twórcami fangame'ów Five Nights at Freddy's, ogłoszona 21 sierpnia 2020 roku.

Ten projekt jest tym, co Scott określił własnymi słowami: a giant collaboration involving several fangame creators who have made some of the most popular fangames over the years here in the community. It's a project that's designed to invest into those franchises, give back to the developers, and hopefully bring new entries to those franchises as well! co można przetłumaczyć na: ogromna współpraca łącząca kilka twórców fangame'ów którzy stworzyli niektóre z najbardziej popularnych fangame'ów w tych latach w społeczności. To projekt stworzony by zainwestować te franczyzy, oddać je deweloperom i mieć nadzieję, że przyniesie to nowe wpisy do tych franczyz!.[1]

Opis

Celem projektu Scotta jest wsparcie twórców kliku najbardziej popularnych fangame'ów Five Nights at Freddy's.[2]

Lista powiązanych projektów

Oto lista obecnie powiązanych projektów:

Włączone gry

Jest obecnie pięć fangame'ów włączonych w tę inicjatywę.

Five Nights at Candy's 4

Five Nights at Candy's to darmowa gra typu wskaż i kliknij, zainspirowana Five Nights at Freddy's: Sister Location.

Gra ma w większości nieliniową strukturę.

Grafika jest renderowana za pomocą niesamowitego, nowoczesnego oprogramowania zapewniającego jakość wizualną, jakiej nigdy wcześniej nie widziano w serii FNAC!.

Ta gra nie ma nic wspólnego z Mary Schmidt z wcześniejszych gier FNAC (ani nikim z nią związanym). Historia Mary jest skończona i zamiast tego tym razem skupi się na czymś ważnym, co było stosunkowo ukryte w tle fabuły FNAC czyli Rowboatics Corp.

Gra zostanie wydana na konsole i mobilne porty, razem z resztą gier z serii Five Nights at Candy's oraz pojawi się na gamejolt'cie do pobrania prawdopodobnie za darmo.[3]

The Joy of Creation: Ignited Collection

The Joy of Creation: Ignited Collection to remake trzech gier TJoC. Obejmuje to zarówno orginalną grę, reborn, jak i story mode. Zostaną zrobione od podstaw, co oznacza nową rozgrywkę.

Twórca planuje połączyć je wszystkie w jedną aplikację i pozwolić graczowi grać w nie w dowolnej kolejności. Oryginalne TJoC i Reborn zachowają swój styl gry zręcznościowej, koncentrując się głównie na wysokich wynikach zamiast na prawdziwym solidnym zakończeniu.

Zmiany w story mode nadal nie są potwierdzone.

POPGOES Evergreen

Gra POPGOES Evergreen będzie miała wyrafinowaną historię, która będzie znana fanom POPGOES, ale z kilkoma interesującymi „retcons”, które powinny być zaskakujące i satysfakcjonujące. Twórca przez lata myślał o tym, jak niektóre części historii można ulepszyć, usunąć lub dodać, a ta gra daje mi możliwość zaprezentowania tego, co uważam za najlepszą wersję historii POPGOES.

Rozgrywka w POPGOES Evergreen zostanie drastycznie zmieniona. Mechanika w większości pozostanie taka sama, ale jej wykonanie zostanie maksymalnie ulepszone. Gra będzie zawierała płynne animacje obracania się, łatwiejsze do zrozumienia interakcje w biurze i przynajmniej jedną nową mechanikę, przy której burza mózgów jest świetną zabawą. Usuwamy również „minigry mózgowe” i zastępujemy je dużym, nadrzędnym narzędziem do opowiadania historii.

Gra zostanie wydana na konsolę i mobilne porty, wliczając POPGOES Arcade 2020 Edition oraz inne gry z serii POPGOES.

One Night at Flumpty's 3

One Night at Flumpty's 3 będzie trzecią grą z serii One Night at Flumpty's, stworzoną przez dewelopera Jonochrome. Prawdopodobnie będzie ostatnią grą z serii o Flumpty'm, utworzoną pięć lat po poprzedniej grze.

Gra zostanie wydana na konsolę i mobilne porty, razem z One Night at Flumpty's 1 i One Night at Flumpty's 2, które zostaną zaktualizowane oraz zostaną z nich usunięte postacie chronione prawem autorskim i dodane zamiast nich, postacie z innego fangame'a Jonochrome.

21 Marca One Night at Flumpty's 3 otrzymało własną kategorię na Gamejolt która jest dostępna tutaj.

Five Nights at Freddy's Plus

Jest nadchodzącym, niekanonicznym remakiem Five Nights at Freddy's tworzonym przez dewelopera Phisnome, który stworzył takie fangame'y jak Shadow Over Freddy's i Porkchop's Horror Show. 28 sierpnia, nazwa remake'u została ujawniona na koncie gry na Twitterze.

20 Stycznia zostały wydane trailery do tej gry, a od 12 Września 2020 roku zaczęto publikować shorty z gry; znajdują się one na oficjalnym kanale FNaF Plus w serwisie YouTube.

Ciekawostki

  • To pierwszy raz gdy Scott zadecydował powiązać współpracę z twórcami fangame'ów jego gry.
    • Jest sugerowane, że Scott będzie kontynuował współpracę z twórcami fangame'ów.
  • 20 czerwca 2020 roku, fangame Phisnoma, pt. Another FNaF Fangame: Open Source został usunięty z Gamejolta, przez Scotta przez używanie zasobów chronionych prawem autorskim.
    • Na Redditcie, Phisnom ogłosił że gra znowu zostanie dodana na Gamejolt, jednakże będzie trochę różniła się od oryginału.
  • 30 Marca, Kane Carter czyli twórca gier serii Popgoes, zapytał Scotta czy można dodać jego grę - Chase: Animatronics - jako część inicjatywy.

Przypisy

Gry
Advertisement