Advertisement

Hurricane - charakterystyczne dla oryginalnej sagi książek miasto, występuje ono we wszystkich częściach, i jest niezaprzeczalnie jednym z najważniejszych wątków w sadze. Występuje w nim pizzeria Freddy Fazbear's Pizza w której zamordowano kilka ofiar, w tym Michaela Brooksa. Wątek z jego morderstwem ciągnie się przez całe Srebrne Oczy.

W przeciwieństwie do miasta występującego w "W pułapce", miasto te jest rozrośnięte, duże oraz przyjazne dla oka. Dzieje się w nim akcja całej sagi, ponieważ to tam zostały rozegrane wszystkie morderstwa, niebezpieczeństwa itd. W dodatku występowała tam słynna Freddy Fazbear's Pizza.

Główna bohaterka książek, Charlotte Emily wychowała się tam, wraz ze swoimi przyjaciółmi.

Historia

Srebrne Oczy

Informacje tutaj zawarte zawierają spojlery aby je zobaczyć kliknij "pokaż".

W Srebrnych Oczach Hurricane pełniło rolę miejsca w którym dzieje się akcja książki. Jak już wcześniej wspomniano, znajduje się tam restauracja w której to William Afton dokonał okrutnych morderstw, a jedną z ofiar był przyjaciel Charlie, Michael Brooks oraz brat głównej bohaterki - Sammy Emily. Kiedy przyjaciele wybierają się na nostalgiczną eksplorację do pizzerii, znajdują tam min. stare animatroniki, biuro, oraz kilka lokacji których nie mogliśmy zauważyć w innych częściach gry.

Okazuje się że po zmroku placówkę patroluje strażnik - Dave Miller. Ekipa się z nim spotyka podczas "włamania", lecz postanawiają połączyć siły i wspólnie zwiedzać to miejsce. Niestety, Carlton Burke, przyjaciel Charlie zostaje porwany przez dziwnego złotego królika, a Jason (brat Marli postanawia samotnie zawędrować po ciemku do restauracji i go uratować. Kiedy Jason znika, grupa idzie szukać tej dwójki, i znajduje ją tam gdzie się ich spodziewali - w restauracji. Carlton zostaje zapakowany do stroju sprężynowego, a Charlie uwalnia go, po czym okazuje się że Dave to tak naprawdę słynny morderca, William Afton, tylko ze zmienionym imieniem oraz nazwiskiem. William umiera w stroju sprężynowym, a grupa ucieka z Freddy Fazbear's Pizza, po czym żegna się i wszyscy wyjeżdżają z miasta.

Zwyrodniali

Akcja dzieje się na uniwersytecie oddalonym o kilka kilometrów od Hurricane. Afton buduje Twisted animatroniki które mają na celu upolowanie i zamordowanie Charlotte Emily. Charlie musi rozwiązać zagadkę swojego domu i swojej rodziny, tym samym starając się nie zostać zabitym przez zmutowane, animatroniczne bestie. Pod koniec książki, lekko zmniejszona o kilka osób ekipa spotyka się w innej pizzerii niż dotychczas, gdzie spotykają swoich myśliwych, oraz Springtrapa we własnej osobie. Niestety, budynek zostaje zburzony, a Charlie ginie w wypadku.

Czwarty Schowek

Afton zakłada własną pizzerię w Hurricane, gdzie to możemy znaleźć Funtime Animatroniki. Co ciekawe, poza miastem, Charlotte Emily zostaje znaleziona w domuCiotki Jen. W nowej pizzerii bohaterowie muszą walczyć z robotami, a Charlie poświęca się za swojego narzeczonego - Johna. Czwarty-schowek-Five-Nights-at-Freddy-s-Tom-3.jpeg Więcej informacji znajdziesz na stronie Five Nights at Freddy's: Czwarty Schowek

Ciekawostki

  • Miasto o takiej nazwie istnieje w Stanach Zjednoczonych naprawdę.

Galeria

Freddy Fazbear's Pizza

Inne miejsca

Więcej w budowie...

Lokacje
Advertisement