Henry Emily - oryginalny właściciel Freddy Fazbear's Pizza oraz Fazbear Entertainment. Dawny przyjaciel Williama Aftona oraz ojciec Charlie, dziewczynki która nawiedziła Marionetkę.

Historia

Jest on założycielem Fredbear's Family Diner oraz pierwszej Freddy Fazbear's Pizza. Jego córka po śmierci z ręki Williama stała się Marionetką. W Freddy Fazbear Pizzeria's Simulator współpracuje z Michaelem Aftonem pomagając mu założyć fałszywą pizzerię, w której wszystkie animatrony zostają spalone. Podczas tego wydarzenia wygłasza monolog, zwracając się do animatroników. Niektóre fragmenty monologu są dedykowane dla Elizabeth Afton, Williama Aftona, oraz swojej córki.

Cytaty

"Jednak dla jednego z was ziemia rozstąpi się, by najciemniejsze otchłanie piekieł mogły wchłonąć cię w całości. Więc nie każ diabłu czekać, stary przyjacielu" - Henry do Williama Aftona w zakończeniu FFPS.

Ciekawostki

  • W książkach, ma córkę i również syna, Sammy'ego.
  • Końcówka w jego nicku "HRY223" pokazuje nam że FFPS dzieje się w 2023, czyli prawdopodobnie zaraz po spaleniu Fazbear's Frights.
  • W FFPS głosu użyczył mu Dave Steele.

Galeria

Wkrótce...

Postacie z gier
Stróże nocni Jeremy FitzgeraldFritz SmithMichael AftonMike SchmidtPhone GuyProtagonistaVannessa
Rodzina Aftonów Michael AftonWillam AftonElizabeth AftonCrying Child
Inni Phone DudeDzieciClaraVladTechnicyHenryTape GirlLuisVannyKsiężniczkaGregory

Freddy trailer.gif

Henry Emily - oryginalny właściciel Freddy Fazbear's Pizza oraz Fazbear Entertainment. Dawny przyjaciel Williama Aftona oraz ojciec Charlie i Sammy'ego.

Historia

Five Nights at Freddy's: Srebrne Oczy

Ukazuje się kilka razy jako smutny i tajemniczy człowiek. Jest ojcem Charlie i Sammy'ego. Był kochającym ojcem, jednak cały swój czas poświęcał na budowanie animatroników. Praktycznie w każdym opisie pracuje przy kostiumach lub animatronikach. Więcej wkrótce...

Galeria

Wkrótce...

Szablon:NavPostacie (Książki)