Advertisement

Heather Masters - aktorka głosowa, która użyczyła głosu paru wersjom Baby w serii "Five Nights at Freddy's".

Role

W "Five Nights at Freddy's"

Five Nights at Freddy's: World

Five Nights at Freddy's: Sister Location

Freddy Fazbear's Pizzeria Simulator

Five Nights at Freddy's: Help Wanted

Five Nights at Freddy's AR: Special Delivery

Krótka biografia

As a lifelong Alaskan and avid backpacker, I know that the best experiences are found when you venture off the path others take. Where the independent spirit thrives and creativity blossoms. That's where you'll find me. With a B.A. in theatre and 20 years of experience acting and directing, I can meet your voiceover needs with confidence and originality. And as a proud graduate of Nancy Wolfson's Braintracks Audio, I know how to rock a mic.
Leave the path. Encounter the unexpected.
  — Opis na Voices.com 

"Jako mieszkaniec Alaski, oraz zapalona backpackerka, wiem, że najlepsze doświadczenia można znaleźć, kiedy zejdziesz ze ścieżki, którą podążają inni. Gdzie rozwija się duch niezależności, oraz rozkwita kreatywność. Tam mnie znajdziesz. Z tytułem licencjatki w teatrze, i 20-letnim doświadczeniu aktorskim i reżyserskim, potrafię sprostać twoim potrzebom lektora z pewnością i oryginalnością. Jako dumna absolwentka Braintracks Audio Nancy Wolfson, wiem, jak rozkołysać mikrofon. Opuść ścieżkę. Spotkaj nieznane.
  — Opis na Voices.com 

Ciekawostki

  • Po głosie Baby z FNaF World Heather musiała 6 razy nagrywać podkładanie go, ponieważ twórca gry chciał uzyskać bardziej ludzki głos.

Linki

Postacie z życia
Advertisement