Dynia Halloween.gif
Treść zawarta w tym artykule jest częściowo lub całkowicie wprowadzona do gry tylko w edycji Halloween w Five Nights at Freddy's 4.

Halloween'owa Edycja (z ang. Halloween Update) to duży update/DLC do Five Nights at Freddy's 4, wydany przez Scotta Cawthona 31 pażdziernika 2015 roku. Zostało w nim dodane wiele rzeczy tj.:

Animatroniki

Cheaty

  • Fast Nights - Skróca noc, którą gramy.
  • House Map - Dodaje nam plan domu, przez co możemy określić położenie dowolnego animatronika w domu. Mapa nie działa na łóżko, więc samemu trzeba sprawdzać obecność Fredziaków.
  • Danger Inditicator - Sprawdza czy animatronik znajduje się przy drzwiach. Jeśli tak, to przy drzwiach pojawia się wielki, pomarańczowy wykrzyknik.

Challenges

  • Blind Mode - Przy włączeniu zadania Blind Mode nic nie widzimy i mamy się posługiwać tylko słuchem. Jedyne co widać to jumpscare i zegar o 6AM.
  • Mad Freddy - Jest to zadanie, w którym Fredziaki pojawiają się o wiele częściej i szybciej, przez co gracz ma mniej czasu na zobaczenie innych lokacji.
  • Insta-Foxy - To mod, w którym Nightmare Mangle od razu pojawia się w Szafie i szybciej zmienia fazy.
  • Nightmare Mode - Zadanie, w którym zamiast Nightmare'a mamy Nightmarionne.

Ciekawostki

  • Do FNaF 1, 2 i 3 również została dodana aktualizacja halloween'owa, ale nie wprowadza to już takich zmian, co do FNaF 4. W biurze w każdej części na suficie zwisają zabawkowe nietoperze i pająki, na ścianach i na kamerach są pajęczyny, a figurki, cupcake i pluszaki zamieniają się w mniejsze lub większe dynie, oraz atmosfera w biurze jest bardziej mroczna bo jest ciemno, a za oświetlenie robi lampka na suficie.
Gry
Oryginalna seria: Five Nights at Freddy'sFive Nights at Freddy's 2Five Nights at Freddy's 3Five Nights at Freddy's 4 (DLC)Five Nights at Freddy's: Sister Location (Darmowa aktualizacja)Freddy Fazbear's Pizzeria SimulatorUltimate Custom NightFive Nights at Freddy's: Help Wanted (DLC)Five Nights at Freddy's AR: Special Delivery
Spin-offy: FNaF World (Aktualizacja)Freddy in Space 2
Troll gry: FNaF3FNaF World: Halloweenowa EdycjaSister Location MAUltimate Custom Night Demo
Porty: Konsolowe portyMobilne porty
Nadchodzące gry Security BreachFive Nights at Freddy's: Into MadnessFNaF AAA Game
Inne: Pakiety gierInicjatywa Fazbear Fanverse