Advertisement

Grimm Foxy również określany jako Jack-o-Foxy - to animatronik atakujący nas w DLC do Five Nights at Freddy's VR : Help Wanted o nazwie Curse of Dreadbear. Jest jednym z dwóch nowych animatroników które wprowadza DLC do Five Nights at Freddy's: Help Wanted o nazwie Curse of Dreadbear, drugi to Dreadbear.

Wygląd

Grimm Foxy jest wysokim, czerwono-pomarańczowym, animatronicznym lisem podobnym do Nightmare Foxy'ego. Jego twarz jest podobna do twarzy Withered Foxy'ego, lecz Grimm Foxy ma mniejsze kępki włosów oraz widoczny endoszkielet pyska, jak Nightmare Foxy. Jego prawe oko jest zakryte opaską piracką, a lewe jarzy się na ognistożółty kolor. Ma widoczne nogi endoszkieletu, opaskę na oku oraz podarte, ciemnobrązowe spodnie. Posiada czarne szpony na rękach oraz czarny kołnierz, przypominający kolce.  

Zachowanie

Grimm Foxy gra role Foxy'ego w trybie Danger! Keep Out!. Kiedy zaczyna atakować najpierw wychyla się z zza kurtyny i szykuje się do szarży. Jedyny sposób na pokonanie go to kliknięcie niebieskiego guzika na kamerach który go odstraszy kiedy jest cały widoczny.

Również pojawia się w trybie Afraid of the Dark na poziomie o nazwie Corn Maze. Tutaj biega po całej mapie a naszym zadaniem jest chować się przed nim w kartonowych postaciach.

Pojawia się jeszcze w menu za nami, ale nic nie robi poza drapaniem hakiem o ścianę od czasu do czasu.

Ciekawostki

  • Melodyjka którą podśpiewuje od czasu do czasu Grimm Foxy to po prostu melodyjka Foxy'ego z pierwszej gry zedytowana tak by brzmiała bardziej strasznie.

Galeria

Animdude.png Galeria dla artykuł:
Grimm Foxy - Galeria

Curse of Dreadbear

Jumpscare

Inne

Melodyjka

Animatroniki
Advertisement