Advertisement
W tym artykule mogą pojawić się spoilery! Czytasz je na własną odpowiedzialność!

JA ZAWSZE POWRACAM. WYPUŚĆ MNIE.
  — Glitchtrap, Princess Quest 

Glitchtrap nazywany także Malhare - jest wirusem w grze Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted, który powstał po tym jak Fazbear Entertainment zebrało kod z martwego ciała Williama Aftona który spalił się w FFPS. Powróci w Five Nights at Freddy's: Security Breach.  

Wygląd

Glitchtrap jest postacią ubraną w kostium Spring Bonniego - wysokiego, uśmiechającego się, dwunożnego królika z złotym kolorem oraz jaśniejszymi akcentami na pysku, brzuchu i środkach uszu. Ubrany jest w fioletową kamizelkę z małymi gwiazdkami i fioletową muszką oraz z dwoma czarnymi guzikami blisko szyi. Posiada jasnofioletowe, święcące w ciemności oczy, dwa wąsy po każdej stronie pyska oraz dwa kwadratowe zęby przypominające te jak u prawdziwego królika. W głównym lobby posiada mglisto-zieloną aurę.

Inaczej od innych animatroników, wygląda jakby był uszytym kostiumem bez żadnych widocznych metalicznych rzeczy lub kabli. Ma widoczne szwy na rękach, stawach i uszach.

Występowanie

Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted

Glitchtrap pojawi się w menu wybierania poziomów dopiero wtedy gdy zbierzemy jakąś zglitchowaną kasetę. Na pierwszy raz gracz zobaczy jedynie jego fioletowe oczy oraz skrytą w mroku sylwetkę. Bardziej widoczny będzie się robił po zbieraniu monet. Po kolejnych uzbieranych kasetach i monetach będzie bliżej gracza i jego wygląd będzie bardziej wyraźny.

Podczas przebywania w głównym lobby, Glitchtrap wydaje bardzo dziwne, stłumione dźwięki. Są to przerobione fragmenty słów Tape Girl z kaset.

Hello... Can you hear me?... Hello... Can you hear me?...
  — Dźwięki wydawane przez Glitchtrapa 

Według Tape Girl, Glitchtrap to wersja jakiegoś złośliwego kodu który wszedł do gry poprzez zeskanowanie jakiegoś starego animatronika.

Więcej wkrótce...

Princess Quest

Informacje tutaj zawarte zawierają spojlery aby je zobaczyć kliknij "pokaż".

W mobilnym porcie Five Nights at Freddy's: Help Wanted pojawia się specjalna minigierka "Princess Quest", w której gramy Księżniczką, a naszym przeciwnikiem są wyglądem przypominające Glitchtrapa istoty. Pod koniec minigry docieramy do pomieszczenia w którym znajduje się ogromna czarna istota będąca Glitchtrapem; wymawia ona niewyraźne słowa i potem "pochłania" naszą postać.

Five Nights at Freddy's: Security Breach

Glitchtrap prawdopodobnie pojawi się w nadchodzącej grze Five Nights at Freddy's: Security Breach jako pluszak, oraz poboczny antagonista.

Ciekawostki

  • Chociaż jego nazwa nigdy nie jest wspomniana w grze, jego model jest nazywany „SpringbonnieMAN” w nazwie pliku tekstury.
    • Glitchtrap wydaje się być oficjalną nazwą postaci. Wynika to z faktu, że w plikach składowania znajduje się właściwość oznaczająca, czy Glitchtrap został pokonany, o nazwie "Glitchtrap_defeated". Jest to dodatkowo obsługiwane przez kilka innych plików, w tym plik o nazwie „Glitchtrap_Master”, który ma kilka tekstur związanych z tą wersją Spring Bonnie.
  • Nazwa „Glitchtrap” jest zgodna z tradycją iteracji Aftona za pomocą przyrostka "trap".
    • To wywołało kontrowersje między fanami Five Nights at Freddy's, ponieważ istnieje inny plik zatytułowany Glitchtrap, który jest srebrnym teksturowanym modelem Springtrapa, modelem, który wielu uważa za Virtualtrapa widzianego na poziomie naprawy wentylatora Blacklight Ennarda. Jest jednak całkowicie możliwe, że ten model został nieprawidłowo nazwany lub jest plikiem pozostałym, który miał inne zastosowanie w fazie projektowania.
  • Chociaż nigdy nie został bezpośrednio nazwany w grze, Tape Girl często nazywa go "anomalią".
  • Przed odkryciem imienia poprzez eksplorację danych, wśród jego fanów popularne były VRabbit (play-off "VR” i "Rabbit") oraz Malhare (play-off "Malware" i "Hare").
  • Spekuluje się, że forma Glitchtrapa jest jednym z zapasowych/tymczasowych kostiumów sprężynowych, o których mowa w Five Nights at Freddy's 3.
  • Kiedy gracz przechodzi w tryb Blacklight, Glitchtrap zmienia się z zielonego na statyczny w brązowy i ma realistyczne ludzkie oczy.
  • Odgłosy wydawane przez Glitchtrap to nieuporządkowane klipy głosowe Tape Girl. Próbkę zdekodowanych klipów można tutaj odsłuchać.
  • Glitchtrapa można czasem zobaczyć tańczącego jak w zakończeniu Pizza Party na tle CoD.

Galeria

Animdude.png Galeria dla artykuł:
Glitchtrap - Galeria
Animatroniki
Advertisement