Advertisement

Gregory, bądź spokojny. Chyba nas znalazła.
  — Glamrock Freddy (prawdopodobnie) do Gregory'ego, Five Nights at Freddy's: Security Breach 

Glamrock Freddy (znany również jako Glamrock Fred) - to jeden z nadchodzących glamrock animatroników i kolejny odpowiednik Freddy'ego Fazbeara w Five Nights at Freddy's: Security Breach. Występuje także w Security Breach: Fury's Rage, jako jedna z grywalnych postaci.

Wygląd

Wygląd Glamrock Freddy'ego jest bazowany na wyglądzie oryginalnego Freddy'ego Fazbeara, posiada on czarny kapelusz (z niebieskim paskiem), czarną muszkę, ale z motywem punkowym nawiązującym do stylu lat 80.

Glamrock Freddy ​​ma niebiesko-fioletowe oczy, pomarańczowy kolor kostiumu, dwie pary zębów przypominających kły, jasnoniebieskie paznokcie, czerwone łydki, jaśniejszy żółty odcień na pysku, szczęki, wnętrza ucha, palców, brzucha i stóp. Nosi czerwone naramienniki, kolczaste bransoletki, czerwony kolczyk na lewym uchu i posiada malunek na twarzy w stylu podobnym do członków zespołów rockowych (szczególnie przypomina jak w bandzie Kiss) z jasnoniebieskimi i czerwonymi kolorami.

Inaczej od swojego odpowiednika, posiada mikrofon na statywie.

Ciekawostki

  • Glamrock Freddy przypomina bardzo Fredbeara, możliwe jest że jest nim inspirowany.
  • W wywiadzie Dawko z Kirinem, zostało wyjawione, że Glamrock Freddy pojawi się w Five Nights at Freddy's AR: Special Delivery.
  • Według fanów Glamrock Freddy będzie naszym sojusznikiem w grze i ochraniał nas będzie przed Vanny.
  • Istnieje pewna teoria, że Glamrock Freddy i Glamrock Chica to "słoneczne animatroniki", które będą pomagać graczowi, a Montgomery Gator i Roxanne Wolf to "księżycowe animatroniki", które będą polować na gracza.

Galeria

Animdude.png Galeria dla artykuł:
Glamrock Freddy - Galeria
Animatroniki
Advertisement