Advertisement

Gregory, zachowaj spokój. Chyba nas znalazła.
  — Glamrock Freddy (prawdopodobnie) do Gregory'ego w zwiastunie Five Nights at Freddy's: Security Breach 

Glamrock Freddy
Animdude.png
Galeria

Glamrock Freddy (znany również jako Glamrock Fred) - to jeden z glamrock animatroników i kolejny odpowiednik Freddy'ego Fazbeara w Five Nights at Freddy's: Security Breach. Występuje także w Security Breach: Fury's Rage, jako jedna z grywalnych postaci.

Wygląd

Wygląd Glamrock Freddy'ego jest bazowany na wyglądzie oryginalnego Freddy'ego Fazbeara, posiada on czarny kapelusz (z niebieskim paskiem), czarną muszkę, ale z motywem punkowym nawiązującym do stylu lat 80.

Glamrock Freddy ma niebiesko-fioletowe oczy, pomarańczowy kolor kostiumu, dwie pary zębów przypominających kły, jasnoniebieskie paznokcie, czerwone łydki, jaśniejszy żółty odcień na pysku, szczęki, wnętrza ucha, palców, brzucha i stóp. Nosi czerwone naramienniki, kolczaste bransoletki, czerwony kolczyk na lewym uchu i posiada malunek na twarzy w stylu podobnym do członków zespołów rockowych (szczególnie przypomina jak w bandzie Kiss) z jasnoniebieskimi i czerwonymi kolorami.

W przeciwieństwie do swojego klasycznego odpowiednika, posiada mikrofon na statywie.

Zachowanie

Informacje tutaj zawarte zawierają spojlery aby je zobaczyć kliknij "pokaż".

Glamrock Freddy pełnij rolę obrońcy Gregory'ego, który pomaga mu przeżyć do 6:00 am i uciec. Gracz może wdrapać się do jego brzucha i przejąć nad nim kontrolę. Freddy'ego możemy używać tylko przez określony czas, ponieważ poimś czasie wyczerpie mu się bateria i nie będziemy mogli go użyć dopóki ponownie się nie naładuje. Naładować Freddy'ego możemy poprzez wejście do stacji ładującej (sterując nim).

Sterowanie

Funkcja PC PlayStation
Przywołanie Freddy'ego Q PS4 L1.png
Wejście do stacji ładującej E PS4 Square.png

Ciekawostki

  • Z jednego z jego dialogów w True Endingu wynika, że był przez kogoś (prawdopodobnie Vanny) wykorzystany do utworzenia drogi do znajdującej się pod Pizzaplexem, spalonej pizzeri i labiryntu z Freddy Fazbear's Pizzeria Simulator.
Animatroniki
Advertisement