"Are You Ready for Round Two?" - Czy jesteś gotowy na rundę drugą?|Hey Bon-Bon, go get him - "Hej Bon-Bon, bierz go!"
  — Funtime Freddy Custom Night 

Funtime Freddy - postać z FNaF: Sister Location, tytułowy animatronik. Jest Funtime'ową wersją Freddy'ego Fazbeara zaprojektowaną przez Afton Robotics. Aktywuje się w nocy 2 i 3. Posiada Pacynkę Bonniego (Inaczej Bon-Bon). W 2 Nocy Uaktywnia się, gdy restartujemy energię w Breaker Room, a w 3 nocy Bon-Bon może nam wyskoczyć gdy "naprawiamy" Freddy'ego w Parts & Service. Występuje on też w książce pt. Czwarty Schowek i opowieści Wybór z książki pt. W pułapce.

Wygląd

Funtime Freddy jest biało-lawendowym/fioletowym niedźwiedziem-animatronikiem. Jego oczy są koloru jasnoniebieskiego, a rumieńce fioletowego. Nosi na głowie czarny kapelusz przewiązany fioletową wstążką, a pod szyją czarną muszkę. Na brzuchu ma srebrny głośnik, a pod nim dwa czarne guziki. W prawej ręce trzyma fioletowo-różowy mikrofon ze srebrną końcówką, a zamiast lewej dłoni ma Pacynkę Bonniego. Jego ,,stawy'' mają lawendowy kolor, dłoń ma 5 palców, stopy 4, a twarz dzieli się na 6 części.

Występowanie

Five Nights at Freddy's: Sister Location

Noc 2

Po raz pierwszy obserwujemy go w nocy 2. Gdy gracz resetuje system w Breaker Room'ie, Funtime Freddy będzie schodził ze sceny by nas złapać co jakiś czas mówiąc do gracza zwiastując mu atak. Gracz może puścić audio Bon-Bon'a aby F. Freddy się"uspokoił" i odszedł na swoją scenę.

Noc 3

W 3 nocy gracz pracuje przy Funtime Freddy'm i jego pacynce. Po wyjęciu modułu z brzucha Freddy'ego, Bon-Bon ucieknie z ręki Freddy'ego. Jeśli gracz nie naciśnie guzika pod muszką pacynki odpowiednio szybko, pojawi się jej jumpscare i przegramy grę. Trzeba również uważać na instrukcje, kiedy się coś pomyli również wyskoczy jumpscare. Nie należy świecić długo na pacynkę, ani oświetlać mu całej głowy.

Custom Night

Funtime Freddy pojawia się także w Custom Night, jednak nie atakuje on bezpośrednio. Zamiast tego ukrywa się we wschodnim lub zachodnim schowku i nasyła na nas Bon-Bona. Jeśli Freddy wypowie słowa "Bon-Bon, go get him!" zamknij drzwi po tej stronie, po której jest Freddy. Jeśli usłyszymy "Get ready for a surprise!" należy zamknąć przeciwne drzwi (Na przykład Freddy jest po lewej mówi o niespodziance Bon-Bon atakuje z prawej). Jeśli zamkniemy drzwi na czas usłyszymy stuknięcie i będziemy mogli je otworzyć. Jeśli nie zamkniemy odpowiednich drzwi pojawi się jumpscare Bon-Bona. Freddy zwykle podczas przemieszczania się powie kwestię w stylu "Knock Knock, anybody home?" albo "Oh Birthday boy!", jednak czasem tak nie będzie. W tym wypadku usłyszymy kroki podobne do tych, które we FNaF 1 wydawał biegnący Foxy. Należy mieć uszy szeroko otwarte, a nie będzie trzeba sprawdzać, gdzie jest.

Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted

Funtime Freddy pojawia się w trybie Night Terrors, w poziomie Funtime Freddy. Występuje tam z Bon-Bon'em oraz Bonnet.

Informacje z projektu

W plikach gry znajdziemy projekty niektórych animatroników, które mogą nam dać pewne informacje na jego temat. Oto projekt Funtime Freddy'ego:

Projekt Funtime Freddy'ego

Możemy zaobserwować jego wagę - w przybliżeniu wynosi ona 159 kilogramów, oraz wysokość - ok. 183 cm. Poza tym wypisane są jego cechy. Z projektu dowiadujemy się że F. Freddy ma czujnik zbliżeniowy oraz potrafi naśladować głosy i używać ich do wabienia kogoś. Również to że jego pacynka Bon-Bon może namierzać rodziców dzieci. Widać też że Freddy także duży zbiornik w którym można przechowywać różne rzeczy. Na projekcie widzimy dziwną rzecz - mianowicie w tym zbiorniku znajduje się obiekt przypominający kształtem dziecko. Widać też, że jego pacynka nie ma endoszkieletu, chociaż widać u niej zęby endoszkieletu. Freddy w kapeluszu ma ukryty radar, który liczy, ile dzieci jest w pomieszczeniu, tak samo jak w przypadku Circus Baby mógł zabijać dzieci dopiero wtedy gdy w pomieszczeniu było jedno.

Jumpscare

Funtime Freddy Jumpscare.gif

Jego jumpscare zdarza się w nocy 2 gdy za długo naprawiamy sprzęt. Trochę przypomina naskok Phantom Freddy'ego. Podczas niego Bon-Bon jest nieruchomy, a F. Freddy trzyma mikrofon w pozycji, jakby miał śpiewać i rozwiera mu się twarz kostiumu odsłaniając endoszkielet głowy. Wtedy widać, że jego uszy i cylinder są jego częścią. Słychać podczas jumpscare'a głos podobny do ryku połączonego z wrzaskiem.

Ciekawostki

  • Gdy w 3 nocy Bon-Bon wyjdzie na wolność, Funtime Freddy traci kawałek ręki.
  • Ma około 183 cm wysokości i waży ok. 159 kg.
  • Aktorem głosowym dla Funtime Freddy'ego jest Kellen Goff.
  • Jest potwierdzone że służył on do porywania dzieci, co świadczy jego możliwość naśladowania głosu i duży zbiornik.
  • Funtime Freddy ma swoją scenę w Breaker Room, a nie w Funtime Auditorium. Jest to prawdopodobnie znakiem że F. Freddy jest ''Out of order'' jak Foxy we FNaF 1.
  • W "Scooping Roomie" w nocy 5 widzimy części Funtime Freddy'ego.
  • On tak jak inne animatroniki z FNaF SL ma swój własny głos.
  • Gdyby wziąć pod uwagę symetrię to jego pacynka jest tak samo duża jak jego głowa.
  • Na podstawie jego "Hey, Bon Bon, go get him" powstała masa memów i animacji przedstawiających choćby F. Freddy'ego wystrzeliwującego Bon-bona, który wybucha, albo coś podobnego do tego.
  • On, Bon-Bon i Bidybab to są jedyne główne animatrony które nie dostały się do UCN ani jako postać z listy, i ani jako postać którą może przyzwać Dee Dee i XOR. Chociaż Bon-Bon'a możemy widzieć na swoim biurku w biurze odblokowywanym za 2000 punktów.
    • Jednak Funtime Freddy pojawia się w UCN, tylko pod postacią dekoracji w biurze. Jego głowa wisi na ścianie w jednym z biur i jest ciemnoszaro-biała. Jest to prawdopodobnie głowa Funtime Freddy'ego ale z okładki Czwartego Schowka.
  • Jego plakat pojawia się w Parts & Service w UCN.
  • W pierwszych planach Scott'a miał być różowy jak F. Foxy i nie mieć Bon-Bon'a.
  • Inaczej od innych Funtime animatroników ma dwa rodzaje ''otwieranego'' endoszkieletu na twarzy.

Galeria

Animatroniki
FNaF 1: FreddyBonnieChicaFoxyGolden FreddyEndoszkielet 01
Security Breach Glamrock FreddyGlamrock ChicaMontgomery GatorRoxanne Wolf