Advertisement

Jestem już blisko... Nie chcesz na pewno zabrać mnie z tego mrozu?
 Jeden z maili Freddy'ego Frostbeara 

Freddy Frostbear to animatronik który pojawił się w świątecznym wydarzeniu w Five Nights at Freddy's AR: Special Delivery. Powrócił w wydarzeniach "Frostbear wiosną" (wydarzenie trwało od 3 kwietnia do 8 kwietnia 2020 roku) oraz w wydarzeniu "Freddy Festival" które rozpoczeło się 16 lipca 2021 roku.

Wygląd 

Freddy Frostbear to zimowy reskin Freddy'ego Fazbear'a. Jego ciało jest zbudowane prawdopodobnie z lodu. Muszka jest w czerwono-zieloną kratkę (w przeciwieństwie do zwykłego Freddy'ego którego muszka jest czarna). Jego kapelusz ma kolor ciemno niebieski i ma do niego wczepioną jemiołę. W prawej ręce trzyma sopel lodu.

Zachowanie

Zachowuje się jak większość animatroników ale zamiast glitchy zamraża nam ekran. Kiedy mamy zamrożony ekran nie możemy używać latarki ani Shocker'a. Aby odmrozić ekran musimy potrząsnąć telefonem tak samo jak w przypadku glitchy.

Jumpscare Frostbeara

Maile

Brrrr! Zimno, prawda? Jestem pewien, że twój dom jest miły i cieplutki!
  — Jeden z maili Freddy'ego Frostbeara 

Jestem w drodze! Jestem taki zaba-w-w-wny! Jestem na tyle fajny, że mogę być Twoim nowym najlepszym przyjacielem!
  — Drugi z maili Freddy'ego Frostbeara 

Ciekawostki

  • Chociaż jest zrobiony z lodu, zachowuje się jakby nie cierpiał zimna[1].
  • Jest jednym z niewielu animatroników w FNaF AR który może nam przesyłać maile. Animatronik robił to przed swoim dodaniem do gry.
  • Freddy Frostbear to jedyna postać w FNaF AR który nie pojawił się w żadnej innej odsłonie serii.
  • Freddy Frostbear posiada własnego skina, Black Ice Frostbeara.
  • Posiada unikalną animację w Workshopie. Jest powolny, co sprawia wrażenie, że jest zamarznięty i tak jakby "oddycha".

Galeria

Animdude.png Galeria dla artykuł:
Freddy Frostbear - Galeria

Przypisy

  1. Pierwszy mail Freddy'ego Frostbeara
Animatroniki
Advertisement