Advertisement

Logo restauracji

Freddy Fazbear's Mega Pizzaplex - pizzeria Fazbear Entertainment bazowana na galerii handlowej oraz główne miejsce wydarzeń gry Security Breach. Główną maskotką pizzerii jest animatronik Glamrock Freddy, należący do bandy glamrocków, do których jeszcze należą, Glamrock Chica, Roxanne Wolf i Montgomery Gator.

Opis

Hey, kids! Do you want pizza?! Well, Fazbear Entertainment has spared no expense developing the world’s most extreme family fun center – Freddy Fazbear’s Mega Pizza Plex! At three stories tall, it’s the flashiest, raddest, rockingist, safest pizzeria the universe has ever seen. Of course, Freddy and the band are excited to meet you! Utilizing the latest in animatronic technology, you can actually party with the stars themselves. So, on your next birthday, let Freddy Fazbear’s Mega Pizza Plex make you a SUPERSTAR!

  • Disclaimer: Fazbear Entertainment cannot guarantee guest safety '
- Five Nights at Freddy's: Security Breach ujawnione na PS5 (link)

Hej dzieciaki! Chcecie pizzę?! Cóż, firma Fazbear Entertainment nie szczędziła wydatków na stworzenie najbardziej ekstremalnego rodzinnego centrum rozrywki na świecie - Freddy Fazbear's Mega Pizza Plex! Trzypiętrowy budynek jest najbardziej krzykliwą, niesamowitą, rockową, bezpieczną* pizzerią jaką kiedykolwiek widziałeś. Oczywiście Freddy oraz jego zespół są podekscytowani tym że mogą ciebie spotkać! Wykorzystując najnowszą technologie możesz faktycznie bawić się z gwiazdami. Więc w następne urodziny niech Freddy Fazbear's Mega Pizza Plex uczyni ciebie SUPER GWIAZDĄ.

  • Uwaga: Fazbear Entertainment nie gwarantuje bezpieczeństwa klientów

Poznane pomieszczenia w tym budynku to między innymi: Pokój Glamrock Freddy'ego, Pokój Glamrock Chici, Monty's Gator Golf, Pokój Roxanne Wolf, Magazyn i Kuchnia.

Ciekawostki

  • Jest to pierwsza pizzeria w serii, która posiada nowoczesne motywy.
    • Także, jest to pierwsza pizzeria która jest galerią.

Galeria

Lokacje
Advertisement