Advertisement
Na tej stronie mogą pojawić się teorie i informacje nie potwierdzone przez twórcę gry!

Eee... Będziemy próbowali się skontaktować z rzeczywistym właścicielem restauracji. Eee... Z tego, co wiem, nazwą tego miejsca było... "Fredbear's Family Diner", czy coś takiego. Została zamknięta lata temu, więc wątpię, żebyśmy mogli kogoś znaleźć.
 Phone Dude Noc 5 w FNaF 2 

Fredbear's Family Diner - pizzeria, o której wspomina Phone Guy we FNaF 2 w nocy 5. Pizzeria posiadała dwa Animatroniki: Fredbear'a i Spring Bonnie'go. O jej wyglądzie i wydarzeniach dowiadujemy się we minigrach z FNaF 4.

Została zbudowana przez Henry'ego i jego przyjaciela, Williama.

Historia

Fredbear's Family Diner była pierwszą pizzerią w fabule/historii FNaF. Znajdowały się w niej pierwsze wersje Bonniego i Freddy'ego Fazbeara, Fredbear i Spring Bonnie, animatroniki sprężynowe które mogły samodzielnie się ruszać lub za pomocą człowieka który mógł do nich wejść. Wiemy, że w tym miejscu zdarzyło się Ugryzienie w 83', a ofiarą był młodszy syn Aftona.

Wiadomości

FNaF 2

Po raz pierwszy dowiadujemy się o jej istnieniu w nocy 5, wtedy Phone Guy mówi, że będzie próbował się skontaktować z właścicielem pizzerii "Fredbear's Family Diner".

FNaF 4

Dzięki tej odsłonie wiemy, że doszło tam do wypadku, którego ofiarą był mały chłopiec; było to The Bite of '83. Znamy też szczegóły dotyczące wyglądu pizzerii.

Galeria

Animdude.png Galeria dla artykuł:
Fredbear's Family Diner - Galeria

Fredbear's Family Diner to nazwa oryginalnej restauracji do Freddy Fazbear's Pizzy. Możliwe, że w pewnym okresie czasu była ona siostrzaną lokacją do pizzerii. Została ona pierwszy raz wspomniana w Nocy Piątej przez Phone Guy'a.

Charakterystyka

Fredbear's Family Diner to pierwsza istniejąca lokacja powiązana z Freddy Fazbear's Pizzą. Zajmowała się serwowaniem jedzenia dla rodzin, docelowo kierowała na rodziny z małymi dziećmi dzięki animatronicznym aktorom, dostarczającym rozrywkę klientom. W restauracji znajdowała się dwójka animatroników - Fredbear i Spring Bonnie, którzy działali jako sprężynowe animatroniki, będące jednocześnie strojem do założenia przez aktorów i animatronikiem.

Prawdopodobnie w 1985, na miejsce Spring Bonnie'go i Fredbear'a wstąpił Old Freddy Fazbear i jego przyjaciele, Old Bonnie, Old Chica i Old Foxy, jest to jednak niepewna teoria, ale sensowna. W tym czasie według teorii miało miejsce zaginięcie piątki dzieci, a przed nimi zmarła Charlie (ta która nawiedziła Marionetkę). Po tym, Fredbear's Family Diner zostało zamknięte na wiele lat. Nie wiadomo czy kiedykolwiek później coś zostało z nią zrobione, możliwe, że została zburzona.

Historia

Nie wiadomo, kiedy Fredbear's Family Diner zostało otworzone, uznaje się to za okolice początków lat '80. Zgodnie ze słowami Phone Guy'a we FNaF2, zostaje ona zamknięta kilka lat przed 1987 rokiem, datuje się to na rok 1983 w związku ze wskazówkami pojawiającymi się w grze Five Nights at Freddy's 4. Po tym roku, Fredbear's Family Diner nigdy nie zostało ponownie otworzone.

Spekulacje

Take Cake to the Children

Według niektórych teorii, lokacja pojawiająca się w minigrze "Take Cake to The Children" to Fredbear's Family Diner. Zgodnie z nimi, była małą, rodzinną jadalnią. Znajdowała się w niej jedynie postać przypominająca Freddy'ego, prawdopodobnie pierwszy projekt animatronika Fredbeara. Możliwe że nie był to animatronik, a jedynie strój.

Znane jest tylko jedno wydarzenie z tej lokacji, śmierć dziecka za drzwiami lokacji. Morderca zaatakował płaczące dziecko, po czym odjechał - zostawiając martwe ciało przed lokalem. Mogło to być przyczyną zamknięcia pizzerii. Dusza po tym nawiedziła Marionetkę.

Minigry FNaF4

W wielu teoriach, uznaje się lokację z minigier Five Nights at Freddy's 4 za Fredbear's Family Diner.

Przedstawia ona dobrze działającą lokację, w której znajdują się przynajmniej dwa zestawy Fredbeara i Spring Bonnie'go, dwójka na scenie i dwójka używana jako stroje w minigrze po nocy drugiej. W lokacji znajdował się Purple Guy, pomagał aktorowi założyć strój Spring Bonnie'go albo próbował go zabić przez awarię sprężynową (Najprawdopodobniej moment w którym powstał Shadow Bonnie)

Podczas wydarzeń z minigier, poznajemy płaczącego chłopca, który mieszka bardzo blisko jadalni. Jest on atakowany przez starszego brata i jego przyjaciół, a ostatecznie nieumyślnie zostaje przez nich zabity, gdy jego głowa zostaje wciśnięta do ust Fredbeara. Ginie w szpitalu nieokreślony czas później. Bardzo prawdopodobne, że ten incydent doprowadził do zamknięcia Fredbear's Family Diner.

Według niektórych teorii, ugryzienie Fredbeara to The Bite of '87, jednak Scott Cawthon potwierdził że to było The Bite of '83.

The Silver Eyes

Zgodnie z alternatywną historią pojawiającą się w książce Five Nights at Freddy's: The Silver Eyes, Fredbear's Family Diner to mała jadalnia prowadzona przez Henry'ego z żoną, oraz Williama Aftona. Znajdowała się ona w mieście New Harmony w stanie Utah. Działała w okolicy lat '80, a została zamknięta w 1982 roku, gdy Sammy, syn Henry'ego został zamordowany. Po tym incydencie, właściciel otworzył Freddy Fazbear's Pizzę w mieście Hurricane, niedaleko starej lokacji.

Ciekawostki

  • 12 czerwca, Scott Cawthon udostępnił teasera przedstawiającego purpurowy kapelusz i muszkę z podpisem "Własność Fr...er".
    • Najprawdopodobniej, zaczerniony fragment tak naprawdę oznacza Fredbear's Family Diner, a przedmioty na teaserze są jakoś związane z tą lokacją.

Lokacje
Advertisement