Advertisement
Freddy trailer.gif

Fredbear - animatronik sprężynowy oraz maskotka Fredbear's Family Diner. Wystąpił po raz pierwszy w Five Nights at Freddy's 1 pod postacią Golden Freddy'ego jak i w drugiej odsłonie gry. Poznaliśmy go ostatecznie w minigrach Five Nights at Freddy's 3, Five Nights at Freddy's 4 i Ultimate Custom Night, gdzie wystąpił w pełnej okazałości jako nasz przeciwnik.

Pluszak Chicy.pngWygląd

W minigrach Fredbear jest animatronikiem-niedźwiedziem o złotym kostiumie i otyłej sylwetce. Nosi fioletowy kapelusz i muszkę w tym samym kolorze.

Zachowanie

Podobnie jak Freddy, był zbudowany by bawić dzieci wraz ze swoim króliczym przyjacielem Spring Bonniem, który był pierwszą wersją Bonniego. W UCN ma trudne do odczytania dialogi, co pokazuje, że ma tajemnicze i drwiące usposobienie.

Występowanie

Five Nights at Freddy's 3 - minigra

Five Nights at Freddy's 4 - minigra

Ultimate Custom Night - Fredbear

Jumpscare

Ultimate Custom Night

Żeby zostać zaatakowanym przez Fredbear'a potrzeba ustawić Withered Golden Freddy'ego na 1 stopień inteligencji i rozpocząć rozgrywkę. Na pierwszy rzut oka dostrzegamy na swoim biurku kapelusz Fredbear'a który jednak nic nam nie robi. Pierwszym celem jest zebranie fazcoins'ów by kupić deathcoin'a. Gdy uzbieramy tyle ile nam potrzeba kupujemy deathcoin'a i czekamy w biurze na pojawienie się Withered Golden Freddy'ego. Kiedy się pojawi musimy kliknąć deathcoin'a a wtedy zjumpscare'uje nas Fredbear.

Pluszak Złotego Freddy'ego.pngCiekawostki

  • Fredbear pokazany przy wejściu do Fredbear's Family Diner ma dwa czarne guziki, a na scenie ich nie ma.
  • Koszmarna wersja Fredbeara posiada jednak wspomniane wyżej guziki.
  • Kiedy chcemy przywołać Fredbear'a na biurku pojawia się nam jego kapelusz, jednak nie jest on fioletowy ale czarny, jak Golden Freddy'ego z FNaF 1.
  • Istnieje teoria mówiąca że było kilka wersji Fredbeara.
  • Kapelusz Nightmare Fredbear'a posiada czarny pasek, tymczasem kapelusz niekoszmarnej wersji Fredbear'a już go nie posiada.

BBDoll.pngGaleria

Animdude.png Galeria dla artykuł:
Fredbear - Galeria
Animatroniki
Advertisement