Advertisement
Otrzerzenie.png
Uwaga! Na tej stronie mogą znajdować się BARDZO głośne pliki dźwiękowe!

Czy nie szukałeś/aś Foxy'ego lub Mangle z drugiej części gry? Albo Phantom Foxy'ego lub Phantom Mangle z trzeciej? A może Nightmare Foxy'ego z czwartej? A może Funtime Foxy z FNaF SL?

...Eee... oprócz tego, eee, sprawdzaj od czasu do czasu kurtynę w Pirackim Kąciku. Postać stamtąd różni się od pozostałych, bo staje się bardziej aktywna, gdy kamery są wyłączone zbyt długo. Chyba nie lubi być obserwowany, nie wiem...
 Phone Guy Noc 2 

Foxy w pełni Foxy the Pirate[1] - animatronik-lis pirat, dawna atrakcja Freddy Fazbear's Pizza obecnie nieczynna z nieznanych powodów (najprawdopodobniej naprawy) i przechowywana w Pirackim Kąciku pojawiająca się w pierwszej części gry.

Wygląd

Foxy to animatronik reprezentujący lisa o typowym w FNaF modelu. Jego kostium jest w czerwonym kolorze, co wpasowuję się w zwierze, które symbolizuje. Oczy są złote i podobnie, jak to jest w przypadku Chicki, nigdy nie zmieniają się na endoszkieletową wersje. Jako jedyny animatronik z pierwszej części gry posiada zęby za równo w dolnej i górnej szczęce oraz jest uszkodzony. W jego ustach znajduje się parę złotych zębów, a sama paszcza wydaje się być zawsze otwarta. Czasami ją zamyka jak to częściowo widać podczas biegu po Zachodnim Korytarzu i na chwile przed atakiem. Zamiast lewej ręki ma metalowy hak, z którym często się kojarzy, a w miejscu prawej jest tylko jej endoszkielet. Mimo tego, że na brzuchu ma wielką dziurę to prawie całkowicie nie widać mechanicznego szkieletu, co po jej rozmiarach jest bardzo nietypowe. Posiada również parę mniejszych dziurek w kostiumie i brązowe spodnie. Widać też u niego piracką opaskę. Jego najciemniejszym elementem jest jego nos oraz właśnie ta opaska. Natomiast najjaśniejszym szczegółem tego animatronika jest brzuch. Warto wiedzieć, że Foxy tak samo, jak Freddy ma piegi, lecz tutaj te kropki są ledwie dostrzegalne.

Zachowanie

W dzień jest nieczynną atrakcją, o czym informuje nas tabliczka Sorry! OUT OF ORDER. W nocy jednak ożywa i stara się dostać do lokacji z nocnym stróżem, by go wpakować w kostium Freddy'ego w magazynie i tym samym zabić. Używa innej strategii niż reszta przeciwników, co może świadczyć o inteligencji. Zamiast podchodzić coraz to bliżej drzwi (Nie tyczy się Bonniego, który skacze po kamerach, jak mu się podoba) i czekać przed nimi, dając czas protagoniście na zamknięcie ich to używa najkrótszej trasy i nie daje stróżowi nocnemu szansy na zabezpieczenie się.

Przez niemal całą grę znajduje się w Pirackim Kąciku, który jest jego lokacją startową, lecz przechodzi 4 fazy na tej kamerze zanim ją opuści. Foxy się porusza, kiedy zbyt często albo za rzadko sprawdzamy jego pokój. Pierwotnie siedzi za piracką kurtyną, ale o ile gracz nie potrafi zachować bilansu, aktywuje się i nieco ją odsunie, by pokazać tułowie i głowę oraz parę świecących oczu. Jest to jakiegoś rodzaju ostrzeżenie. Później, gdy grający nadal nie będzie się odpowiednio zachowywał, wyjdzie z poza atrakcji, stanie w pomieszczeniu oraz będzie szykował się do opuszczenia go. Jeśli i tu znów protagonista to zignoruje, Foxy opuści Piracki Kącik i przebiegnie przez Zachodni Korytarz próbując wtargnąć do biura przez lewe drzwi. Jeśli zastanie wejście zamknięte to wróci do punktu startowego, wszakże jeszcze przez chwile będzie dobijał się do nich i zabierał trochę energii. Jeśli drzwi będą jednak otwarte - Foxy zaatakuje. Kiedy ma zamiar przejść z jednej fazy do drugiej to tymczasowo wyłączy kamerę w Pirackim Kąciku i z powrotem ją włączy po około 5 sekundach.

Ultimate Custom Night

Męczy się z Bonniem w Zatoczce Piratów. W przeciwieństwie do Bonniego, którego nie wolno Ci obserwować, Foxy'ego należy jak najbardziej mieć na oku, tym bardziej że znalazł sobie nowy sposób na dostanie się do biura, gdy nie będziesz zerkać na niego wystarczająco często. Mianowicie podzieli się on na części i tak po kawałku będzie nimi wślizgiwał się do biura przez niepozamykane drzwi i lufty, a następnie zbierał się z nich w całość. Gdy już będzie cały, poczeka, aż podniesiesz kamerę i zaatakuje.

Special Delivery

Foxy porusza często i szybko ma charakterystyczne odgłosy poruszania się, by go pokonać należy użyć shockera gdy podczas szarży zmaterializuje się. Po pokonaniu go jest możliwość zdobycia Kostiumu i CPU Foxy'ego.

Dialogi

Ultimate Custom Night

Yar-har-har-har! Never underestimate the cunning of a pirate. Or a fox for that matter!
  — Jeden z dialogów które wypowiada Foxy gdy nas zabije UCN 

Argh, ya never stood a chance!
  — Jeden z dialogów Foxy'ego gdy nas zabije UCN 

Argh, I came for ye booty! That be treasure... y'know...
  — Kolejny z róźnych dialogów Foxy'iego po tym jak nas zabije. 

I can't run like I used to, but I can pull myself apart just fine!
  — Jeden z dialogów Foxy'iego po śmierci gracza. 

Arr, so much more spacious in here! I may stay a while.
  — Jeden z tekstów Foxy'ego po naszej śmierci. 

Yar-har-har-har-har! Nigdy nie lekceważ przebiegłości pirata. Lub lisa, jeśli o to chodzi!

Arghhhh! Nie masz żadnych szans!

Arghhhh! Skopię ci tyłek! To będzię trofeum... wiesz o co chodzi...

Nie mogę biegać tak jak kiedyś, ale mogę rozwalić się na części i nic mi się nie stanie!

Arghhh! Dużo tutaj miejsca! Zostanę sobie tutaj na chwilę!

Five Nights at Freddy's AR: Special Delivery

Avast ye. Yer time has just about run out.
  — Foxy do gracza w FNaF AR 

Me bird's keepin' an eye on ya!
  — Foxy do gracza w FNaF AR 

Arrgh! Ya scurvy landlubber! Never stood a chance!
  — Foxy do gracza w FNaF AR 

Ready to dance to dead man's jig?
  — Foxy do gracza w FNaF AR 

HERE I COME!
  — Foxy do gracza w FNaF AR 

Ahoy! It's time ye should be getting properly afraid.
  — Foxy do gracza w FNaF AR 

Watch out for the hook, unless ye be wantin' to gouge yer eye!
  — Foxy do gracza w FNaF AR 

Me hook is getting mighty hungry. Hahahaha
  — Foxy do gracza w FNaF AR 

Arrrr you scared yet?!
  — Foxy do gracza w FNaF AR 

Pretty soon, you'll be walking the plank!
  — Foxy do gracza w FNaF AR 

Yer stuck to the ground like a barnacle on the ship, aren't ya?
  — Foxy do gracza w FNaF AR 

Dead men do indeed tell no tales!
  — Foxy do gracza w FNaF AR 

I'VE GOTCHA NOW!
  — Foxy do gracza w FNaF AR 

What's wrong? Am I too fast for ya?
  — Foxy do gracza w FNaF AR 
{{Początek Strony|

Baby Sprite Idle.gif
Baby twierdzi że na tej stronie znajduje się błąd w tłumaczeniu z angielskiego na polski... Jeśli masz taką możliwość albo po prostu nie masz co robić Baby prosiłaby ciebie o sprawdzenie i poprawienie tłumaczenia na tej stronie

Avast ye. Twój czas zaraz się skończy
  — Foxy do gracza w FNaF AR 

Mój ptak ma na ciebie oko
  — Foxy do gracza w FNaF AR 

Argh, ty skończony szczurze lądowy... nie masz żadnych szans!
  — Foxy do gracza w FNaF AR 

Gotowy by zatańczyć gigę z nieumarłym?!
  — Foxy do gracza w FNaF AR 

NADCHODZĘ!
  — Foxy do gracza w FNaF AR 

Ahoj! To moment w którym powinieneś się już bać
  — Foxy do gracza w FNaF AR 

Uważaj na hak! Chyba że chcesz bym wydłubał ci oko!
  — Foxy do gracza w FNaF AR 

Mój hak robi się trochę głodny. Hahahaha
  — Foxy do gracza w FNaF AR 

Arrrrr, już się boisz?
  — Foxy do gracza w FNaF AR 

Już niedługo będziesz chodzić po desce!
  — Foxy do gracza w FNaF AR 

Gryziesz piach jak pąkla na statku, czyż nie?
  — Foxy do gracza w FNaF AR 

Martwi nie opowiadają bajek!
  — Foxy do gracza w FNaF AR 

TERAZ CIĘ MAM!
  — Foxy do gracza w FNaF AR 

Co się stało? Jestem dla ciebie za szybki?!
  — Foxy do gracza w FNaF AR 

Dźwięki

Foxy biegnie przez Zachodni Korytarz

Dobijanie się Foxy'ego

Piosenka nucona przez Foxy'ego

Jumpscare

Jumpscare Foxy'ego różni się znacząco od jumpscare'ów innych animatroników we FNaF 1. Nie wyskakuje nam przed twarzą tylko wychyla się zza lewych drzwi i wyda dźwięk jumpscare'a.

Ten w UCN jest o wiele inny. Kiedy wyjdzie składa się kawałek po kawałku. Podczas jumpscare'a prawdopodobnie trzyma nas. Co ciekawe, wtedy niego głowa jest przez chwilę robi "kółko". Dźwięk jest z oryginalnej gry.

Ciekawostki

  • Foxy ma swego odpowiednika w FNaF 2 - Mangle czyli Toy Foxy'ego.
  • Istnieje teoria mówiąca, że Foxy we FNaF 1 ma dobre intencje i jego obecność w biurze to sprawdzanie czy z Mike'iem jest wszystko w porządku. Ma jednak zniszczony głos, więc podczas jumpscare'a Mike umiera na zawał, lub traci przytomność i zostaje wpakowany do kostiumu przez inne animatroniki.
  • W FNaF 2 jest pewna rzadka halucynacja - Foxy bez oczu. Pojawia się, gdy włączymy randomową noc. W tle słychać dziwne dźwięki. Potem znajdziemy się w wybranej nocy, lecz to nie wizerunek Foxy'ego z FNaF 1.
  • Foxy jako jedyny w FNaF 1 nie atakuje bezpośrednio. Natomiast w FNaF 2 jest odwrotnie, tylko Foxy i Mangle skaczą na nas w celu ugryzienia.
  • Foxy wraz Chicką to jedyne animatroniki, które nie mają halucynacji w pierwszej części gry, również nie pokazują endoszkieletowych oczu.
  • Streamer Dinky Dana odkrył błąd, przez który można wyeliminować Foxy'ego z gry i stracić dostęp do drzwi. By go wykonać należy zamknąć drzwi w tym samym momencie, gdy Foxy wbiegnie do biura. Foxy wtedy wykona pełny dźwięk jumpscare'a.
  • Gdy Foxy wybiegnie z Pirackiego Kącika, napis na tabliczce może zmienić się napis na IT'S ME
  • Foxy w Pirackim Kąciku ma odsłoniętą opaskę, również można zauważyć to podczas jego sprintu, lecz na ułamek sekundy przed wejściem do naszej siedziby zasłania nią oko po czym znów ją odsłania, prawdopodobnie może ją kontrolować.
  • Jeżeli nie będziemy go w ogóle obserwować w nocy 7 20/20/20/20 FNaF 1 będzie biegł do naszego biura i pukał do drzwi co około 40 sekund. W tym momencie czasem jest skłonny od pukania zabrać nam trochę energii (mniej więcej 10% czasem więcej). Lecz to jest rzadkie, że będzie odbierał prąd (przynajmniej nie w wersji 1.11.)
  • Scott powiedział, że stworzył go w 48 godzin; jest to bardzo krótki czas jak na tak dobrze wykonaną postać.
  • Istnieje pewien Easter Egg - Foxy, gdy jest w Pirackim Kąciku może zacząć podśpiewywać.
  • Foxy'ego pierwotnie niemiało być we FNaF'ie, a jego role miał pełnić Bonnie co widzimy w trailerze w którym ani razu niema Foxiego, i to Bonnie a nie Foxy miał biec przez lewy korytarz.
  • Jest jedynym animatronem z FNaF'a 1 który może mówić w UCN.

Galeria

Pobrane (2).jpg Galeria dla artykuł:
Foxy - Galeria
Animatroniki

Przypisy

Advertisement