Advertisement

Five Night's at Freddy's 3 (z pol. Pięć Nocy w Freddy's 3) to 3 część cyklu serii "Five Nights at Freddy's" wyprodukowana przez Scotta Cawthona.

Streszczenie fabuły

Minęło 30 lat od zamknięcia Pizzerii "Freddy Fazbear's Pizza". Lokal kupił Biznesmen i przerobił w dom strachów ""Fazbear's Fright: The Horror Attraction". Pewnego dnia odkrył w starej pizzerii animatronika, niezwykłego animatronika! Zadowolony z siebie, zrobił z niego główną atrakcję. Ale, jak się okazuje, animatronik nie jest zwykłym straszakiem...

Jaki mroczny sekret skrywa?

Kim on tak naprawdę jest?

Co jest w nim takiego niezwykłego?

Czym nas zaskoczy?

Jak to wszystko się zakończy?

Odpowiedzi na te pytania i wiele więcej, znajdziesz w grze "Five Nights at Freddy's 3"

Gameplay

Gracz wciela się w nieznanego z imienia (prawdopodobnie Henry'ego) stróża nocnego w domu strachów "Fazbear's Fright: The Horror Attraction".

Gracz dysponuje 10 kamerami, 5 wentylacjami, przyciskiem "Play Audio" i panelem kontrolnym.

Tak jak w poprzednich częściach, naszym zadaniem jest sprawdzanie kamer i niepozwolenie przeciwnikowi wejść do biura, w którym się znajdujemy.

Naszym przeciwnikiem w tej grze jest tylko jeden animatronik - Springtrap.

Musimy zmusić go do poruszania się po lokacji w taki sposób, by nas nie złapał. Możemy to zrobić klikając guzik Play Audio na jakiejkolwiek kamerze.

Grę będą utrudniały Phantomy, które będą rozpraszać nas oraz wyłączać poszczególne elementy w panelu kontrolnym, a my musimy je naprawiać.

Gra składa się z pięciu nocy i jednej dodatkowej - Nightmare (Odpowiednik nocy 6 z FNaF1 i FNaF2).

Z każdą nocą rozgrywka robi się coraz trudniejsza.

Lokacja

Pokój 1Pokój 2Pokój 3Pokój 4Pokój 5Pokój 6Pokój 7Pokój 8Pokój 9Pokój 10BiuroMonitoringFNaF3.png
Informacje o tej grafice

Nowości

  • Zamieniono Animatroniki na Phantom Animatroniki
  • Dodano Springtrap'a
  • Dodano "Extra"
  • Dodano panel kontrolny
  • Dodano wiele opcji
  • Zmieniono Noc 6, na "Nightmare" (z pol. "Koszmar").
  • Dodano ukryte i po nocne minigry.
  • Dodano jumpscare'y, które nie powodują Game Over.

Oceny gry

Oceny gry Five Nights at Freddy's 3

68

Na Metacritic  

5.7

Na GRYOnline.pl

Zwiastun

Ciekawostki

  • Jeżeli odwrócimy plan domu strachów możemy zauważyć, że ma on kształt avatara Scott'a, Animdude'a.
  • Powraca tradycyjne kliknięcie na nos Freddy'ego na plakacie, który skutkuje zatrąbieniem.
  • W FNaF 3 są tajemnicze/sekretne minigry, które umożliwiają przejście gry z zakończeniem Good Ending.
  • W normalnym zakończeniu jest wycinek z gazety, a w nim obrazek z figurką Freddy'ego.
  • Po rozjaśnieniu wiadomości w gazecie możemy zauważyć Springtrap'a, jest to dowód na to, że Springtrap przeżył pożar.
  • Czasami przed włączeniem się Menu możemy zobaczyć dość niepokojące screeny ze Springtrapem, z widocznym Purple Guy'em wewnątrz.
  • W złym zakończeniu są pokazane głowy animatroników (Foxy, Chica, Bonnie, Freddy, oraz tajemnicza z tyłu, która najprawdopodobniej jest maską Golden Freddy'ego), które się świecą, a to oznacza, że dusze martwych dzieci nadal są w nich uwięzione.
  • W dobrym zakończeniu oczy animatroników się nie świecą, co oznacza, że dusze martwych dzieci są wolne.
  • Ku przekonaniu wielu graczy, 7 noc we FNaF 3 istnieje. Można ją pozyskać przy szybkim chodzeniu po przyciskach. Jest to bug z nocy 6. Ta noc jest bardzo łatwa. W taki sam sposób można wejść na noc ósmą w Five Nights at Freddy's 2.
  • FNaF 3 jest pierwszą i jedyną częścią, w której możemy uzyskać 4 gwiazdki. Aby dostać 4 gwiazdkę należy przejść "Aggressive Nightmare Mode" (Nie zadziała w wersji 1.0).
  • Głównym antagonistą gry nie jest już Freddy, lecz Springtrap.
  • Na trailerze gry Bonnie rusza okiem, natomiast inne animatroniki nie.
  • W Extra jedynym Phantomem, który tam się nie znajduje, jest Phantom Mangle.

Teasery

Gry
Advertisement