Advertisement
Ta strona zawiera teorie i informacje które nie są potwierdzone przez twórcę.

Five Nights at Freddy's: Security Breach - nadchodząca nowa gra FNaF stworzona przez Steel Wool Studios i Scotta Cawthona. Będą tam występować m.in nowe animatroniki - glamrocki. Pierwszy teaser pojawił się 6 maja, a zwiastun 25 stycznia. 

Opis

Hej dzieciaki! Chcecie pizzę?! Cóż, firma Fazbear Entertainment nie szczędziła wydatków na stworzenie najbardziej ekstremalnego rodzinnego centrum rozrywki na świecie - Freddy Fazbear's Mega Pizza Plex. Trzypiętrowy budynek jest najbardziej krzykliwą, niesamowitą, rockową, bezpieczną* pizzerią jaką kiedykolwiek widziałeś. Oczywiście Freddy oraz jego zespół są podekscytowani tym że mogą ciebie spotkać! Wykorzystując najnowszą technologie możesz faktycznie bawić się z gwiazdami. Więc w następne urodziny niech Freddy Fazbear's Mega Pizza Plex uczyni ciebie SUPER GWIAZDĄ.
 *Uwaga: Fazbear Entertainment nie gwarantuje bezpieczeństwa klientów. 

Gameplay

N/A

Ciekawostki

  • Można powiedzieć, że teasery przedstawiające Glamrocki są pierwszymi teaserami, jednak wtedy nie wiadomo było jak będzie się nazywać nowy FNaF. 
  • Jest spekulowane, że głównym antagonistą będzie Vanny, która pomaga Glitchtrap'owi
  • Gdy podświetlimy teaser z napisem Security Breach, na napisie Five Nights at Freddy's pojawią się światła policyjne.
  • Po paru dniach Scott zaktualizował drugi teaser przez co dało potem się zauważyć w tle kobiecą postać w masce królika, czyli Vanny.
  • Przed odkryciem nazwy gry gracze często nazywali ją "FNaF Pizza Plex". Teraz wiadome jest jednak, że Pizza Plex jest możliwie nazwą galerii/pizzerii w grze.
    • W trailerach przedstawiono niektóre lokacje z tejże galerii, m.in główny hol ze scenami dla animatroników, podziemia, plac zabaw, kamery, Montgomery Gator's Golf Course czy też tor wyścigowy (najprawdopodobniej wzorowany na Roxanne Wolf).
  • Dzięki teaserom znamy animatroniki w grze - Glamrock Freddy, Glamrock Chica, Roxanne Wolf, Montgomery Gator, animatroniki Księżyc i Słońce (nie znamy prawdziwej nazwy) oraz rękę innego animatronika (przypominająca rękę jednego animatroników Nightmare).
  • Prawdopodobnie protagonistą gry będzie dziecko o imieniu Gregory. W Gameplay Trailer wcielając się w niego możemy przemierzać lokację, równocześnie musimy uciekać przed Chicą, Roxanne, Montogomery, Księżycem i Słońcem (najprawdopodobniej także przed Vanny).
    • Co ciekawe, Freddy w żadnym w trailerze nie jest pokazany jako nasz wróg.

Galeria

Animdude.png Galeria dla artykuł:
Five Nights at Freddy's: Security Breach - Galeria

Przypisy

Gry
Advertisement