Advertisement

Security Breach
Animdude.png
Galeria

Five Nights at Freddy's: Security Breach - najnowsza gra z serii stworzona przez Steel Wool Studios przy nadzorze Scotta Cawthona. Gra została wydana 17 grudnia 2021 roku. W dniu premiery gra pojawiła się na Steamie oraz konsolach PlayStation 4 i 5. Gra posiada łącznie sześć zakończeń. Wersja na Xbox One and Series X/S została zapowiedziana bez daty premiery.

Opis

NOWA, PRZERAŻAJĄCA ODSŁONA

Five Nights at Freddy’s: Security Breach to najnowsza odsłona horroru dla całej rodzin, który uwielbiają miliony graczy na całym świecie. Wciel się w Gregory’ego – chłopca uwięzionego nocą w Mega Pizzapleksie Freddy’ego Fazbeara. Wspierany przez samego Freddy’ego Fazbeara Gregory ma prosty cel: przetrwać, bezustannie uciekając przed postaciami z Five Nights at Freddy’s i unikając nowych, straszliwych zagrożeń.

MYŚLIWI I ZWIERZYNA – po uruchomieniu protokołów nocnej ochrony animatroniki z Mega Pizzaplexu Freddy’ego Fazbeara będą niestrudzenie ścigać wszystkich intruzów. Glamrock Chica, Roxanne Wolf, Montgomery Gator i Vanessa, ochroniarz Pizzapleksu, w razie konieczności przetrząsną każde stanowisko Cotton Candy Pizza. Lepiej nie zostawać na dłużej w jednym miejscu.

DOSTOSUJ SIĘ, BY PRZETRWAĆ – skorzystaj z kamer przemysłowych w budynku, żeby poznać otoczenie i zaplanować drogę ucieczki. Odwracaj uwagę wrogów, strącając puszki z farbą i zabawki. Może uda ci się prześliznąć, zanim wrogowie do ciebie dotrą. Chowaj się w kryjówkach, dopóki nie minie zagrożenie, albo próbuj uciekać na własnych nogach. Graj na swój sposób, ale zachowaj elastyczność.

BADAJ I ODKRYWAJ – Mega Pizzaplex Freddy’ego Fazbeara składa się z mnóstwa atrakcji ku uciesze zwiedzających. Są tu Monty Golf, tor Roxy Raceway, Bonnie Bowl, kanały, a także... Kanały? Pizzaplex to ogromny teren, na którym można odkryć wiele ciekawych rzeczy.
  — Strona gry na Steam 

Gameplay

W budowie...

Sterowanie

Funkcja Przycisk
Skok Spacja
Interakcja E
Sprint Shift
Skradanie się Ctrl
Fazwatch Tab
Wezwanie Freddy'ego Q
Akcja (aktualnie trzymany przedmiot) Keyboard Black Mouse Left.png
Latarka 1
Fazerblaster 2
Faz Cam 3

Funkcja Przycisk
Skok PS4 Cross.png
Interakcja PS4 Square.png
Sprint PS4 Left Stick.png
Wciśnięty
Skradanie się PS4 Right Stick.png
Wciśnięty
Fazwatch Touch Pad
Wciśnięty
Wezwanie Freddy'ego PS4 L1.png
Akcja (aktualnie trzymany przedmiot) PS4 R2.png
Latarka PS4 Up.png
Fazerblaster PS4 Left.png
Faz Cam PS4 Right.png

Oceny gry

Oceny gry Five Nights at Freddy's: Security Breach

64

Na Metacritic  

6.4

Na GRYOnline.pl

Ciekawostki

  • Po paru dniach Scott zaktualizował drugi teaser przez co dało potem się zauważyć w tle kobiecą postać w masce królika, czyli Vanny.
  • Przed odkryciem nazwy gry gracze często nazywali ją "FNaF Pizza Plex". Teraz wiadome jest jednak, że Pizza Plex jest nazwą galerii w grze.
  • Teasery z Roxanne Wolf i Glamrock Chicą nie zostały pokazane na scottgames.com, lecz Scott pokazał je fanom na Redditcie.[1]
  • Niektórzy twierdzą, że akcja gry ma miejsce w 2038 roku
    • Głównym dowodem tej teorii jest fakt, że w minigrze Monty's Gator Golf możemy znaleźć informacje, że Fazbear Entertainment, Inc. niedawno świętowało swoje 55 urodziny

Przypisy

Gry
Advertisement