Advertisement

Five Nights at Freddy's: Help Wanted (Znane też jako FNaF VR) - Ósma gra z serii Five Nights at Freddy's (nie licząc FNaF World). Jest to też pierwsza gra z serii stworzona przez Steel Wool Studios, a nie Scotta Cawthon'a.

Opis

Five Nights at Freddy's: Help Wanted to gra typu "Virtual Reality" na HTC Vice i Oculus Rift. FNaF VR: HW to kolekcja klasycznych i oryginalnych minigier z uniwersum Five Nights at Freddy's. Przeżyj przerażające spotkania z twoimi ulubionymi zabójczymi robotów w kolekcji starych i nowych doświadczeń Five Nights at Freddy'sTM, "Gdzie sny i marzenia stają się prawdziwe!".

MASZ TĄ ROBOTĘ - Trzeba mieć brudne ręce! Naprawiaj systemy wentylacji dzięki którymi będziesz miał klaustrofobię, uważaj na zabójcze i zepsute roboty które w każdej chwili mogą zacząć działać, albo spędź swój czas ukrywając się w biurze dla pracowników całą noc!

BAWMY SIĘ - Spotkaj się z twoimi ulubieńcami, i w tym: Freddy, Bonnie, Chica, Foxy, Springtrap, Mangle, Funtime Foxy i Circus Baby!

BARDZO ZABAWNE NAGRODY - Zabawki, pluszaki,figurki i cukierki, cukierki i cukierki! Zdobądź SUPER zabawne nagrody w Zakątku Nagród i znajdź schowane Faz-Pieniądze żeby zdobyć jeszcze fajniejsze nagrody i mieć dużo, DUŻO frajdy!

IMPREZA - Zdarzenia z oryginalnych 4 tytułów i z SL zostały odnowione dla wersji VR!

Gameplay

Co ciekawe Five Nights at Freddy's: Help Wanted jest również grą w uniwersum Five Nights at Freddy's (seria) - nazywa się tam Freddy Fazbear Virtual Experience. W grze występują tryby gry i poziomy. Niektóre tryby to po prostu wcześniejsze gry w wersji vr, ale są też tryby które zawierają nową zawartość której nigdy wcześniej nie widzieliśmy w tej serii. W grze poukrywane są Kasety i Monety. Kasety opowiadają nam historię Freddy Fazbear Virtual Experience, a monety odblokowują nowe rzeczy w Kąciku Nagród. Kiedy zbierzemy pierwszą kasetę w Menu wyboru poziomu pojawi się Glitchtrap. Im więcej mamy kaset tym bliżej nas jest Glitchtrap.

Tryby gry

FNAF 1

Poziomy:

Poziomy w trybie Blacklight :

FNAF 2

Poziomy :

Poziomy w trybie Blacklight :

FNAF 3

Poziomy :

Poziomy w trybie Blacklight :

Dark Rooms

Poziomy:

Poziomy w trybie Blacklight:

Parts and Service

Poziomy:

Poziomy w trybie Blacklight:

Vent Repair

Poziomy:

Poziomy w trybie Blacklight:

Night Terrors

Poziomy :

Poziomy w trybie Blacklight :

Curse of Dreadbear

Curse of Dreadbear to Halloween'owe DLC do FNaF VR. Do gry dochodzą trzy nowe tryby gry na których pojawiają się m.in dwie nowe postacie (Grimm Foxy i tytułowy Dreadbear) oraz postacie z Five Nights at Freddy's 4. Aby przenieść się do menu tego DLC należy kliknąć przycisk znajdujący się w koszku na cukierki o wyglądzie Cupcake'a.

Tryby gry CoD

Afraid of the Dark

Poziomy:

Spooky Mansion

Poziomy:

Danger! Keep Out!

Poziomy:

Oceny gry

Oceny gry Five Nights at Freddy's: Help Wanted

8.4

Na GRYOnline.pl

Galeria

Gry
Advertisement