FANDOM

REG M2
  — Jedna z tekstowych wiadomości Fetcha do Grega, Fazbear Frights #2: Fetch 

Fetch - to animatronik-pies pojawiający się w książce o tej samej nazwie co on, Fazbear Frights #2: Fetch. Potrafi on przesyłać wiadomości tekstowe, używając przy tym (czasami wręcz osobliwie) internetowych tekstowych slangów.

Wygląd

Fetch to ciemnobrązowy animatronik-pies z opadniętymi uszami, pomarańczowymi/brązowymi oczami i zakrzywioną szczęką, wyposażoną w małe, ostre zęby. Nosi on czarną obrożę.

Rola

Fetch zostaje znaleziony w opuszczonym budynku Freddy Fazbear Pizza, przez Grega, Hadi i Cyril. Później po odkryciu animatronika ten zaczyna wysyłać niezwykłe wiadomości tekstowe do Grega następnego dnia. Fetch śledzi wszystko co robi Greg i kto robi coś Gregowi, co potwierdza to że w jednym z dni przynosi do ogródka chłopaka martwego psa sąsiadów który zaatakował go po szkole. Po tym zdarzeniu pisząc mu wiadomość tekstową ''YW'' (''You're welcome'', czyli ''Bardzo proszę/nie ma za co''.

Pod koniec książki, Fetch zabija obiekt westchnień Grega, dziewczynę Kimberly i przynosi jej ciało do domu chłopaka. Zaniepokojony widokiem jej ciała, Greg postanawia sprawdzić telefon, a wtedy otrzymuje nową wiadomość tekstową, ''CU'' (''See you'', czyli ''Do zobaczenia''). Nie wiadomo co potem stało się z Fetch'em.

Ciekawostki

  • Fetch możliwie że jest nawiązaniem do wymyślonej postaci ''Sparky The Dog'', mitu który powstał w czasach oryginalnej Five Nights at Freddy's który został rozpowszechniony dzięki dobrze zrobionemu, fałszywemu screenshot'owi. Po tym wiele ludzi uwierzyło w Sparky'ego, dopóki Scott nie potwierdził że Sparky to fake.
  • Fetch to drugi animatronik pies który pojawił się w książkach (i pierwszy który miał jakąś rolę). Pierwszym był nieaktywny czarny animatronik pies z czerwonymi oczami w Zwyrodniałych, którego spotkała Charlie podczas przeszukiwania tajemniczej pizzerii.
  • Nie jest na razie wiadome jak opowieść o Fetch'u może mieć coś wspólnego z fabułą FNaF (gdyż Scott napisał, że książki z Fazbear Frights są w alternatywnej rzeczywistości, ale nie które rzeczy zawarte w nich, mogą potwierdzić różne rzeczy z gier o których robimy dotychczas teorie).
    • Być może został stworzony przez Henry'ego gdyż został znaleziony w opuszczonej Freddy Fazbear Pizza (możliwie z 1993 albo 1987), ale możliwe, że przez Williama Aftona po to by zabijać ludzi oraz dzieci.
    • Fetch mógł być jednak jedynie jakimś zwyczajnym endoszkieletem porzuconym gdzieś na obrzeżach pizzerii, a jego wygląd psa, Greg widział jedynie dzięki dysku iluzji który pojawia się po raz pierwszy w książce Zwyrodniali. Jest to jednak trochę dziwna teoria, gdyż gdyby Fetch był po prostu iluzją, nie potrafiłby raczej wysyłać wiadomości tekstowych do Grega i przynosić do jego domu zabitych ludzi.

Galeria

Animatroniki
FNaF 1: FreddyBonnieChicaFoxyGolden FreddyEndoszkielet 01
Książki: Twisted FreddyTwisted BonnieTwisted ChicaTwisted FoxyTwisted WolfFuntime FreddyFuntime FoxySpring BonnieBabyStitchwraithFetch