Advertisement

Fazbear's Fright: The Horror Attraction - dom strachów i miejsce akcji w grze FNaF 3 rozgrywającej się w 2023 roku.

Wygląd

Miejsce to jako, że jest domem strachów jest ponure, ale za to duże. Goście mogą chodzić sobie po dziesięciu pokojach i zwiedzać miejsce. By nie było nudno, puszcza się taśmy znalezione w jedynym z Pokojów Bezpieczeństwa, aby się wczuli w klimat domu i straszy się gości głównie znalezioną w jedynym z Pokojów Bezpieczeństwa atrakcją - Springtrapem. Częścią show jest też nocny stróż (chociaż jak wspomniano pracuje również w dzień), który ma za zadanie sprawdzać kamery i pilnować budynku, żeby nic nie zostało ukradzione lub zniszczone.

Historia

Budynek stał tam już przed 1987 rokiem i była to Freddy Fazbear's Pizza. Po licznych upadkach tej restauracji Fazbear Entertainment sprzedało teren, który później kupił pewien człowiek, który zmienił Pizzerie w dom strachów i obdarzył go nazwą Fazbear's Fright: The Horror Attraction. Imię i nazwisko właściciela nie są znane, ale dzwoni do nas od nocy 1 do połowy nocy 2 i przedstawia się jako Phone Dude. Między nocą pierwszą a drugą Phone Dude odkrył Springtrapa w jednym z Pokojów Bezpieczeństwa. Od tej pory nasz stróż musiał się bronić przed Springtrapem aż do nocy 6. Po tym czasie budynek spłonął, a Phone Dude zrezygnował z biznesu i sprzedał ocalałe części na publicznych aukcjach. Informuje nas o tym gazeta po nocy 6. Przyczyna pożaru nie jest nam bliżej znana, lecz jest pewne że to stróż nocny go spowodował. Mimo że wiemy co się stało ze Springtrapem (przeżył pożar i pojawia się w FFPS'ie jako Scraptrap) to dalsze losy Phone Dude'a i nocnego stróża nie są znane.

Ciekawostki

Lokacje
Advertisement