Czy nie szukałeś może Death Coin'a z Ultimate Custom Night?

Faz-Tokeny lub Faz-Coinsy - to jedna z obecnie najważniejszych mechanik w serii Five Nights at Freddy's.

Jak je zdobyć?

Freddy Fazbear's Pizzeria Simulator

Gracz dostaje ich dziesięć na początku każdego dnia i zatrzymuje te, których nie wydał poprzedniego dnia. Dostajemy również konkretne sumy pod koniec każdego dnia. Faz-coiny możemy zdobyć również od sponsorów i jako nagrodę po udanym Salvage'u.

Ultimate Custom Night

Gracz zbiera je poprzez najechanie na ich ikonę na kamerze oraz powstrzymywanie niektórych animatroników.

Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted

Są poukrywane na różnych poziomach.

Informacje tutaj zawarte zawierają spojlery aby je zobaczyć kliknij "pokaż".

FNaF 1

  • Jedna monetka znajduję się w szafce po lewej pod kubkiem.
  • Kolejna monetka znajduje się pod Cupcake.
  • Ostatnia monetka znajduję się w monitorze. Można ją zdobyć tylko o 3 AM (w grze).

FNaF 2

  • Za biurkiem ukryta jest pierwsza moneta.
  • Jeśli gracz założy maskę moneta będzie na zegarku.
  • Kiedy Marionetka idzie moneta jest na biurku.

FNaF 3

  • Monetę można znaleźć po lewej stronie od monitora gdzie sprawdzamy główne kamery.
    • W Flat mode, jest po lewej stronie pudełek.
  • Moneta może pojawić się w wentylacji po prawej stronie gracza. Błąd wentylacji jest do tego potrzebny.
  • Sekretna klawiatura istnieje w płytkach na ścianie po prawej stronie gracza nad monitorem. Wpisz kod "3-9-5-2-4-8" a moneta pojawi się na monitorze z kamerami od wentylacji.

Dark Rooms

  • Moneta na poziomie Nightmare BB spadnie z wentylatora gdy gracz na niego spojrzy.

Parts & Services

  • W poziomie Bonnie'go, moneta znajduje się pod pluszakiem Bonnie'go po lewej stronie pokoju.
  • W poziomie Bonnie'go, monetę możemy znaleźć leżącą przy pojemniku ze śmieciami po prawej stronie gracza.
  • W poziomie Bonnie'go, moneta pojawi się przy kącie biurka po lewej stronie gracza kiedy ten trzy razy będzie nastrajał gitarę animatronika.
  • W poziomie Chici, moneta znajduje się po lewej, za graczem na stoliku.
  • W poziomie Chici, moneta znajduje się w koszu na śmieci.
  • W poziomie Chici, moneta pojawi się obok pudełka na pizzy po tym jak gracz da Chice kawałek pizzy kiedy jej paszcza jest otwarta.
    • W Flat mode, zostanie to zrobione jeżeli gracz rzuci kawałek pizzy w paszczę Chici gdy jest otwarta.
  • W poziomie Freddy'ego, moneta znajduje się po lewej stronie gracza pod pozytywką na drugiej półce.
  • W poziomie Freddy'ego, moneta znajduje się za lewym uchem Freddy'ego (po prawej stronie gracza).
  • W poziomie Foxy'ego, moneta znajduje się pod kółkiem zębatym za pluszakiem Foxy'ego po prawej stronie.
  • W poziomie Foxy'ego, moneta pojawi się na lewym stole jeżeli gracz ubierze maskę Foxy'ego.
    • W Flat Mode, może się pojawić gdy nałożymy ją nie na siebie ale na Foxy'ego (maskę).

Vent Repair

  • W poziomie Mangle, monetę można znaleźć w kółkach zębatych w drugim panelem.
  • W poziomie Ennard, moneta pojawia się w pudełku po lewej, gdy gracz jest opuszczany do drugiego obszaru układanki.
  • W poziomie Blacklight Ennarda, moneta pojawia się w oku zniszczonej Bonnet po lewej stronie podczas gdy gracz jest transportowany z pierwszego obszaru układanki do drugiego.
    • W Flat Mode, poziom ten nie jest do góry nogami, i moneta pojawia się po prawej stronie gracza.

Night Terrors

  • W poziomie Circus Baby, moneta znajduje się w pudełku obok PlushBaby po prawej stronie gracza.
  • W poziomie Circus Baby, jest moneta opierająca się o lewą stronę pudełka z przodu z lewej strony gracza.
  • W poziomie Circus Baby, znajduje się moneta z tyłu głowy PlushBaby z przodu z lewej strony gracza.
  • W Flat Mode, ta moneta jest na niebieskiej klatce powyżej, i po lewej za graczem.
  • W poziomie Pizza Party, w korytarzu o temacie FNaF 3 moneta znajduje się na prezencie po prawej stronie gracza.
  • W poziomie Pizza Party, monetę można znaleźć w prawym rogu ramy wentylacji za graczem w pokoju o temacie FNaF 3.

Five Nights at Freddy's AR: Special Delivery

Można je zdobyć, oglądając reklamy lub kupując za prawdziwe pieniądze. Jest również możliwość zdobycia ich z prezentów, które są podczas wydarzeń.

Na co można je wydać?

Freddy Fazbear's Pizzeria Simulator

Gracz może wydać jeden Faz-Token, aby "przetestować" jeden z przedmiotów, które można kupić w katalogu w trybie blueprint, również za Faz-tokeny. Poza tym możemy kupione przez nas obiekty wyczyścić (za 50 Faz-tokenów) lub sprawić, by za skorzystanie z obiektu trzeba będzie zapłacić (100 Faz-tokenów).

Ultimate Custom Night

Mogą zostać wydane na pluszaki dla Baby, Nightmare Bonnie'go oraz Nightmare Mangle, a także tak zwany Death Coin, eliminujący niektóre animatroniki. Gracz musi również co jakiś czas płacić Rockstar Freddy'emu.

Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted

Faz-Tokeny odblokowują nagrody w Prize Counter.
↵ (Więcej informacji na stronie Prize Counter)

Five Nights at Freddy's AR: Special Delivery

Można je wydać w sklepie w grze.

Ciekawostki

  • W Ultimate Custom Night i FNaF AR Faz-Token'y są nazywane Faz-Coin'ami.

Galeria

Mechaniki