Advertisement

I hex haxxored Scoot's site and well release teh fuul vershion of FANF Werld toneight at exackly 6 pm (CST). Dunt treh teh stup meh.
  — Jedna z wiadomości lolz_hax 

FNaF World: Halloweenowa Edycja - troll gra, która miała nawiązywać do gry Five Nights at Freddy's: World. Dnia 28 Października 2015 roku "haker" o pseudonimie "lolz_hax" (był to tak naprawdę Scott Cawthon), "zhakował" stronę fnafworld.com i napisał, że zdobył pliki do FNaF World i wypuści je tej nocy. Później, strona została zaktualizowana o link do strony GameJolt z plikami do pobrania. Po pobraniu okazało się, że to tylko reskin wcześniejszej gry Scotta, Fighter Mage Bard. Scott ostatecznie usunął link do pobrania kilka godzin później.

Gameplay

Poziom trudności

Na początku gry gracz musi wybrać poziom trudności. Na każdym poziomie graliśmy innymi postaciami Do wyboru były tylko trzy poziomy trudności:

Zmiany

Poziom trudności - łatwy

Gracz gra Freddym. Domyślnym atakiem tej postaci jest "Bite"

Poziom trudności - średniozaawansowany

Gracz gra Bonnim. Domyślnym atakiem tej postaci jest "Claw"

Poziom trudności - trudny

Grach gra Chicą. Domyślnym atakiem tej postaci jest "Flap"

Przeciwnicy

Podobnie jak w FNaF World przeciwnicy mogą nas zaatakować w dowolnym momencie. Co ciekawe niektórzy pojawili się w oryginalnej grze. Oto ich lista:

  • Ball Boy
  • Mad Endo
  • Cheesehead
  • Tangle
  • Prototype
  • Half-Bake
  • Brow Boy
  • Anchovy
  • Madjack
  • Quad Endo
  • Mudpie
  • Big Jack
  • Xangle
  • Redbear
  • Mini-P
  • Security

Bossowie

Purplegeist

Purplegeist ma 500 HP, więcej niż jakikolwiek inny przeciwnik. Najlepszą strategią jest rozpoczęcie walki od Boost Song/Blind Cake i wykonywanie podstawowych ataków do momentu, aż zostanie zatruty. Potem wystarczy już tylko używać przedmiotów mocy i przedmiotów leczących. Po pokonaniu go gracz zostaje przeniesiony bezpośrednio do ekranu z napisem "The End".

Party Hat A

Party Hat A można znaleźć za sklepem Poison Sword. Znajduje się on w małym obszarze na samym dole po lewej stronie mapy, przed dynią, która się tam znajduje. Wydaje się, że ma on wyższą obronę niż Purplegeist. Pokonanie go wzmocni Wielką Tarczę.

Party hat B

The Party Hat B znajduje się w przedostatnim obszarze. Znajduje się za zniszczalną ścianą, która prowadzi do krótkiego "korytarza" zakończonego dwoma skrzyniami - będzie on na jego końcu. Party Hat B rozpoczyna walkę od ataku priorytetowego, pozostawiając gracza z niewielką ilością zdrowia. Dla tych, którzy grają jako Freddy, na wystarczająco wysokim poziomie, może zostać pokonany za pomocą jednej Pieśni AMP. Dla tych, którzy grają jako Chica, musi zostać najpierw oślepiony, ponieważ nie można go pokonać jednym uderzeniem. Pokonanie go spowoduje zasilenie Katany.

Przedmioty

Skrzynia, w której znajdują się przedmioty

Poniżej znajduje się lista przedmiotów które można zdobyć w grze. Można je zakupić w sklepie za złoto (złoto dostajemy za zabijanie przeciwników). Przedmioty pomagają nam w walce.

Nazwa Cena Działanie
Mała tarcza 50 złota Pozwala blokować ataki
Serce 100 złota Wzmacnia zdrowie naszej postaci
Buty 150 złota Trochę regeneruje życie gracza co dwa kroki
Czterolistna koniczyna 177 złota Gracz zawsze będzie pierwszy atakował w walce
Zatruty miecz 300 złota Zatruwa przeciwników. Zatruty przeciwnik będzie otrzymywał dodatkowe obrażenia po każdym ataku gracza
Duża tarcza 750 złota Lepsza wersja małej tarczy
Piłka z kolcami 850 złota Od czasu do czasu atak gracza będzie zadawał podwójne obrażenia
Katana 900 złota Wzmacnia atak

Ciekawostki

  • Jeśli gracz pozostaje bezczynny na ekranie startowym przez 10 sekund, piosenka "Troll Song" zacznie grać.

Galeria

Animdude.png Galeria dla artykuł:
FNaF World: Halloweenowa Edycja - Galeria
Pobierz FNaF World: Halloweenowa Edycja na:
TFA-Logo.png  

Gry
Advertisement