Czy nie szukałeś Five Nights at Freddy's 3, oryginalnej gry o tej samej nazwie?

FNaF 3 - to trzeci tryb gry w Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted. Ten tryb przenosi nas do budynku Fazbear's Fright: The Horror Attraction, gdzie będziemy grać stróżem nocnym i na zadanie mamy przetrwać do 6 AM.

Gameplay

Gra wygląda podobnie do oryginału. Gracz ma dostęp do kamer oraz może używać panelu obsługi.

Gracz ma do obrony przed Springtrapem jedynie dźwięki którymi może sprawić że animatronik odejdzie. Na dodatek, gracz może poświecić w wentylacji obok siebie i zobaczyć czy nie ma tam nikogo. Żeby uniknąć Phantom Foxy'ego, gracz nie może na niego patrzeć. Phantom BB i Phantom Mangle można uniknąć tylko gdy gracz szybko przełączy się na inną kamerę. Phantom Freddy pojawia się za oknem i atakuje wtedy, kiedy gracz na niego spojrzy.

Poziomy

Noc 1

Noc ta jest taka sama jak w Five Nights at Freddy's 3, noc jest tak jakby nocą wprowadzającą gdzie gracz może w spokoju zapoznać się z mechanikami gry. Tak więc ani Springtrap ani żadna halucynacja nie jest aktywna tej nocy, a gracz nie będzie atakowany. Jednakże, w tej Nocy może pojawić się wiele problemów.

Noc 2

W drugiej nocy, Springtrap pojawia się w domu strachów i powoli idzie do gracza. Phantom BB i Phantom Foxy również są aktywni.

Noc 3

W Nocy 3, Springtrap staję się trochę bardziej agresywny tak samo Phantom Balloon Boy i Phantom Foxy. W dodatku, Phantom Mangle i Phantom Freddy również są aktywni.

Noc 4

W Nocy 4, Springtrap i Phantomy stają się jeszcze bardziej agresywne, a problemy w np. wentylacji pojawią się jeszcze częściej niż wcześniej.

Poziomy w trybie Blacklight

Noc 5

Jak przystało na finalną noc, każdy jest bardzo, bardzo agresywny. Najbardziej zauważalną zmianą jest to, że budynek jest teraz w ogniu, prawdopodobnie jest to nawiązanie do zakończenia Nightmare Mode w Five Nights at Freddy's 3 oryginalnej grze.

Monety

  • Monetę można znaleźć po lewej stronie od monitora gdzie sprawdzamy główne kamery.
    • W Flat Mode, jest po lewej stronie pudełek.
  • Moneta może pojawić się w wentylacji po prawej stronie gracza. Błąd wentylacji jest do tego potrzebny.
  • Sekretna klawiatura istnieje w płytkach na ścianie po prawej stronie gracza nad monitorem. Wpisz kod "3-9-5-2-4-8" a moneta pojawi się na monitorze z kamerami od wentylacji.

Kasety

  • Kaseta znajduje się za panelem obsługi.

Ciekawostki

  • Każda Noc trwa 5 minut (oprócz 1 Nocy, która trwa 3 minuty i 29 sekund)
  • Rzadko, Coffee z The Desolate Hope może pojawić się na biurku po lewej stronie po rozpoczęciu Nocy.
  • Plushtrap zawsze zjumpscare'uje gracza w Prize Room po Nocy 1, możliwie zapobiegając nagrodzie ponieważ nie ma takiego prawdziwego gameplay'a w Nocy 1 (gdyż nikt nas tam nie atakuje).
    • W wcześniejszej budowie na Youtubie, nie zostało to jeszcze zaimplementowane, umożliwiając graczowi wygrać nagrodę po przejściu Nocy 1.
  • Podczas przedpremierowego nagrania na Youtube, monetę można było znaleźć na biurku. Zostało to później usunięte.
  • Kod do sekretnej klawiatury to ten sam kod jak w oryginalnym Five Nights at Freddy's 3.
    • Po wpisaniu kodu, muzyka z minigry Stage01 którą odblokowywano po wpisaniu kodu w oryginalnej grze, zaczyna grać.

Galeria

Helpy FNAF3.gif
FNaF 3