Advertisement

Czy nie szukałeś gry Five Nights at Freddy's 2, oryginalnej gry o tej samej nazwie?

FNAF 2 - to jeden z trybów gry w Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted. Ten tryb przenosi nas z powrotem do Five Nights at Freddy's 2. Pozwala on graczowi grać jako stróż nocny i starać się przetrwać do 6AM.

Gameplay

Gra wygląda podobnie do oryginału. Gracz musi przetrwać do 6AM mając do dyspozycji: Latarkę, monitor i maskę Freddy'ego. Animatroniki mogą dostać się do biura poprzez dwa szyby wentylacyjne oraz korytarz. Jedyną różnica jest to że Music Box Marionetki nakręca się znacznie wolniej niż w oryginale.

Poziomy

Noc 1

W Nocy 1 pierwszej aktywni są tylko Toy Bonnie,Toy Chica i Marionetka. Toy Chica i Toy Bonnie będą chcieli się dostać o biura poprzez dwa szyby wentylacyjne. Kiedy będą w biurze należy założyć maskę. Music box Marionetki zacznie działać dopiero po zakończeniu dialogu przez Phone Guy'a.

Noc 2

Wszystko wygląda dokładnie jak w Nocy 1 tylko że aktywni są jeszcze Balloon Boy, Toy Freddy i Withered Foxy. Balloon Boy i Toy Freddy działają tak samo jak Toy Chica i Toy Bonnie, trzeba założyć maskę kiedy są w biurze. Withered Foxy'ego możemy przeganiać świecąc na niego latarką gdy jest w korytarzu. Mangle też może się uaktywnić, ale zazwyczaj nie zdąży nawet dojść do biura.

Noc 3

Wszystko dokładnie jak w Nocy 2 tyle że bardziej aktywna jest Mangle. Mangle działa tak jak reszta większość aniamtroników - trzeba założyć maskę gdy jest w biurze. Jak zwykle, animatroniki stają się agresywniejsze.

Noc 4

Noc 4 to to samo co Noc 3 tylko że animatroniki są bardziej agresywne.

Poziomy w trybie BlackLight

Noc 5

Noc taka sama jak Noc 4 tylko że wszystko jest w kolorach trybu Blacklight. Jednak, nie ma żadnych innych dodatków, oprócz tego że animatroniki stają się dużo bardziej agresywniejsze.

Withered

W tym poziomie możemy wybrać sobie animatroniki (zielony kolor skład z nocy 4, żółty kolor to noc 4 tylko trudniejsza a czerwony to wszystkie animatroniki (wraz z tymi starymi które nie były aktywne wcześniej). Jak w oryginalnej grze, Withered Freddy, Withered Bonnie i Withered Chica działają tak jak Toy animatroniki - trzeba założyć maskę gry są w biurze.

Monety

  • Za biurkiem ukryta jest pierwsza moneta.
  • Jeśli gracz założy maskę moneta będzie na zegarku.
  • Kiedy Marionetka idzie moneta jest na biurku.

Kasety

Na tym trybie gry nie ma kaset. Dawniej jednak znajdowała się na podłodze obok pudła z prawej strony gracza, zostało to potem usunięte.

Ciekawostki

  • Każda Noc trwa 5 minut i 14 sekund.
  • Rzadko, Endo-02 z oryginalnej gry może pojawić się w naszym biurze i stać po prawej stronie, całą noc, nie robiąc nam nic.

    Endoszkielet stojący przy nas w biurze

  • Ta gra posiada cechę której żadna gra z franczyzy FNaF'a nie posiadała. Możemy w niej zobaczyć jak animatroniki idą dzięki kamerom a nie teleportują.

Galeria

Helpy FNAF2.gif
FNaF 2

Advertisement