Czy nie szukałeś gry Five Nights at Freddy's, oryginalnej gry o takiej samej nazwie?

FNaF 1 - to pierwszy tryb gry w Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted. Ten tryb przenosi nas do wirtualnej wersji Five Nights at Freddy's.

Gameplay

Naszym zadaniem jest przeżyć od 12AM do 6AM. Do naszej dyspozycji są kamery oraz drzwi. Atakować nas będą - Freddy, Bonnie, Chica i FoxyGolden Freddy'ego tu nie ma.

Poziomy

Noc 1

Noc 1 wygląda tu tak samo jak w oryginale. Atakują nas tylko Bonnie i Chica, Foxy też może się uaktywnić, ale jest znacznie mniej agresywniejszy od Bonnie'go i Chici. Kiedy skończy się nam energia przyjdzie Freddy.

Noc 2

Noc bardzo podobna do tej poprzedniej tylko że tym razem Foxy jest znacznie bardziej agresywniejszy. Aby pokonać Foxy'ego należy trzymać go na scenie patrząc na niego. Kiedy ucieknie ze sceny jest jeszcze szansa go zatrzymać zamykając lewe drzwi. Kiedy skończy się nam energia przyjdzie Freddy.

Noc 3

Od tej Nocy wszystkie animatroniki są włączone. Aby pokonać Freddy'ego należy również na niego patrzeć na kamerze, ponieważ gdy na niego patrzymy to nie może się ruszyć. Kiedy skończy się nam energia przyjdzie Freddy.

Noc 4

Wszystkie animatroniki są bardziej agresywne. Kiedy skończy się nam energia przyjdzie Freddy.

Poziomy w trybie Blacklight

Noc 5

Noc taka sam jak Noc 4 tylko że teraz co jakiś czas drzwi się same otwierają oraz animatroniki są dużo bardziej agresywniejsze.

Monety

  • Jedna monetka znajduję się w szafce po lewej pod kubkiem.
  • Kolejna monetka znajduje się pod Cupcake.
  • Ostatnia monetka znajduję się w monitorze. Można ją zdobyć tylko o 3 AM (w grze).

Kasety

  • Kaseta znajduje się obok małego monitora znajdującego się w pobliżu prawego okna biura.

Ciekawostki

  • Każda Noc w grze trwa 5 minut i 14 sekund.
  • Jest pokazane że z tyłu biura znajdują się trzy, żółte szafki.
  • Chicę i Bonnie'go widać przy prawym oknie i lewych drzwiach odpowiednio kiedy tam stoją nawet bez świateł.
  • Inaczej niż w oryginalnej części, gdzie jest rzadkie wystąpienie, że ''Sorry! Out of Order!'' znak zamieni się na znak z napisem ''IT'S ME'', tutaj ZAWSZE się pojawia gdy Foxy wyjdzie z Pirackiej Zatoczki.
  • Golden Freddy nie znajduje się w tym poziomie, gdyż był halucynacją a nie prawdziwym animatronikiem i Fazbear Entertainment nie dodało go do swojej gry bo po prostu nie wiedzieło o jego istnieniu.

Galeria

FNaF1Icon.gif
FNaF 1