Advertisement

Ennard - humanoid z gry Five Nights at Freddy's Sister Location. Animatronik zasłonięty znakiem zapytania w menu Extra, dopóki nie odblokujemy 3 gwiazdki. Bez zgłębiania się w fabułę nie możemy do niego dojść. Będzie to możliwe, gdy zdobędziemy 2 gwiazdki.

Jest to zbitka czterech głównych animatroników z FNaF SL - Circus Baby, Ballory, F. Freddy'ego i F. Foxy'ego.

Sposób dojścia

Po zdobyciu 2 gwiazdki musimy przejść do 5 nocy. Gdy zrobimy wszystko, co nam każe Baby, to zamiast w lewo musimy skręcić w prawo. Kombinacja klawiszy to W+D+SHIFT. Nie można zapomnieć o Shifcie, bo inaczej to się nie uda. Jeśli zrobisz wszystko dobrze dotrzesz do pokoju podobnego do tego z FNaF 1. Ten pokój to Private Room.

Wygląd

Ennard jest zbitką czterech głównych animatroników: Baby, Ballory, Funtime Freddy'ego i Funtime Foxy'ego. Ma niebieskie oczy, prawe oko ma zawsze zamknięte (oprócz Real Ending'u, gdzie ma otwarte i świecą mu się na fioletowo), posiada brązowe brwi, jego twarz przypomina ludzką. Po bokach głowy ma małe uszy, posiada czerwony nos jak u klauna. Na głowie ma żółto-zieloną czapeczkę urodzinową z pomarańczowym pomponem. Reszta jego ciała to endoszkielet wypełniony plątaniną kabli, z czego rozerwanych kilka z nich wychodzi mu z ramion. Pod jego szyją widać czerwony guzik. Ennard ma na swoim ciele cztery oczy: niebieskie zwisające na kablach po prawej stronie głowy (od Funtime Freddy'ego), żółte na prawym ramieniu (od Funtime Foxy'ego), różowe na lewej stronie brzucha (od Ballory lub Pacynki Bonnie'ego), zielone na lewej łydce (od Baby) i błękitne po lewej stronie głowy.

Zachowanie

Five Nights at Freddy's: Sister Location

W budowie...

Ultimate Custom Night

Ennard przez cały czas będzie próbował dostać się do Ciebie przez system wentylacyjny. Trudno jest go śledzić przez "Vent System", gdyż pojawia się on na nim tylko na moment. Gdy będzie blisko usłyszysz dźwięk metalu - musisz wtedy zamknąć górny szyb wentylacyjny.

Five Nights at Freddy's: Help Wanted

W budowie...

Jumpscare

Jego Jumpscare w Private Room'ie zdarza się wtedy, kiedy skończy się bateria lub gdy jest przy drzwiach, a my ich nie zamkniemy. Ale normalnie Nocy 5, gdy nie posłuchamy się Baby.

Ciekawostki

  • Ennard jest połączeniem słów Endoskeleton i innards (pl. wnętrzności / bebechy).
  • Jest częścią każdego animatronika z Five Nights at Freddy's: Sister Location.
  • Potrafi naśladować głosy pozostałych.
  • Na początku był uważany na coś w stylu ośmiornicy lub Mangle.
  • Baby mówi, że 5 nocy Ballora nas atakuje, ale po kolorze oczu i długości zębów wiadomo, że to Ennard.
  • Jest nieplanowanym animatronikiem przez Afton Robotics.
  • Ennard służy jako części zamienne do reszty animatroników, dlatego Baby w minigierce ma niebieskie oczy, a w grze już nie.
  • W grze udaje głos Baby i małej córki Williama Aftona z minigierki, ponieważ dusza jej była w nim.
  • Prawdopodobnie powstał jeszcze wcześniej, ponieważ widzimy go jeszcze przed zniszczeniem Ballory, F.Foxy'ego i Baby, co do F.Freddyego i Bon-Bona nie wiadomo.
  • Aby uciec z cyrku wchodzi do ciała technika, którym jesteśmy, a następnie je opuszcza.
  • W fałszywym zakończeniu zabieramy go do naszego mieszkania.
  • W menu extra jest błąd - Ennard nie ma jednej brwi.
  • Jest jednym z nielicznych animatroników, które mają wiecej niż dwa jumpscare'y.
  • Powraca w FFPS jako Molten Freddy, lecz Baby jest od nich oddzielona. W jaki sposób? Scott zawarł to w "dialogu" ukrytym w kodach żródłowych stron Scottgames.com i fnafworld.com. W scottgames wcieliły się animatroniki w Ennardzie, które chciały oddzielić od siebie Baby - ta odpowiała im jako fnafworld. Scottgames: Przytłaczasz nas. FNaFWorld: Zamilczcie. Scottgames: Już nie możesz nam mówić, co mamy robić. FNaFWorld: Mogę. Zrobicie wszystko, co wam każę. Scottgames: Jest nas więcej! FNaFWorld: To nie ma znaczenia, głupki. Scottgames: Mamy sposób, aby cię wyrzucić! FNaFWorld: Beze mnie będziecie zgubieni. Scottgames: Ha ha! Pożegnajcie naszą koleżankę! FNaFWorld: Mogę się złożyć z powrotem. - Tak powstali Scrap Baby (Baby) i Molten Freddy (Reszta animatroników w Ennardzie).
  • Prawdopodobnie ma w sobie Bon-Bona.

Galeria

Animatroniki
Advertisement