Advertisement

Endoszkielety to nasi przeciwnicy w grze Five Nights at Freddy's: Security Breach. Zazwyczaj poruszają się w grupach. Taki endoszkielet posiadają glamrock animatroniki.

Wygląd

Endoszkielet z FNaF SB jest bardzo zaawansowaną technologicznie wersją Endo-01. Jest szarego koloru podobnie jak reszta endoszkieletów, ale posiada o wiele mocniejszą budowę. Jego tors pokryty jest ciemno-żółtymi drutami, a oczy świecą mu na czerwono.

Zachowanie

Endoszkielety mogą się poruszać tylko wtedy, gdy gracz na nie nie patrzy. Kiedy gracz patrzy na endoszkielety nie będą się ruszać. Kiedy gracz odwróci wzrok, rusza w jego stronę, aby zaatakować. Najczęściej są one nieaktywne, dopóki gracz nie wykona akcji, która je obudzi. Gracz może obserwować ruchy endoszkieletów przez kamery, gdy się ukrywa.

Ciekawostki

  • Zachowanie Endoszkieletu jest bardzo podobne do zachowania Endo B "Angel" z The Joy of Creation: Story Mode — gry z Fazbear Fanverse.
    • Niektórzy gracze spekulują, że jest to celowe nawiązanie.
  • Gracz nie musi patrzeć bezpośrednio na endoszkielet, by go dezaktywować. Wystarczy, że endoszkielet znajduje się w jego polu widzenia.

Galeria

W budowie...

Animatroniki
Advertisement