FANDOM

Endoszkielet (Endo 02)- jeden z Easter Egg'ów w FNaF 2. Jest endoszkieletem bez kostiumu. Nie atakuje gracza, nie wchodzi do biura, ale i tak się do niego zbliża. Służył do bycia endoszkieletem dla Withered'ów oraz niektórych Toy'ów w latach 80.

Wygląd

Endoszkielet jest srebrnym "szkieletem" dla animatronika, z ciemno-niebieskimi oczami i widocznymi pomarańczowymi i czarnymi kablami. Jego wyraz twarzy wygląda jakby był on znudzony. Posiada tors z trzema "żebrami", dość złożoną budowę rąk i nóg.

Zachowanie

Przez większość czasu siedzi w pudełku z Marionetką. Gdy nie nakręcimy Music Box'a, jest możliwość, że wyjdzie z niego i stanie w pokoju. Następnie przedostaje się do lewego szybu. Na tym kończy swoją wędrówkę. Jest tzw. Easter Egg'iem.

Występowanie

Five Nights at Freddy's 2

Endo-02 jest Easter Egg'iem w FNaF 2. Może czasami pojawić się w Zakątku Nagród i przedostać się do nas przed Lewy Szyb Wentylacyjny, jednak po tym nic nam nie robi, ani nas atakuję ani nie crashuję gry.

Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted

Endo-02 pojawia się w FNaF VR: Help Wanted w poziomach z FNaF 2. Ma nieco zmieniony wygląd i jest znacznie ciemniejszy od Endo-02 z oryginalnej części FNaF 2. Inaczej od Endo-02 w oryginalnym FNaF 2 ma bardzo rozbieżną rolę, posiada rzadką szansę stania w biurze po prawej stronie przez całą noc. Może również okazjonalnie pojawić pod podłogą w poziomie Vent Repair.

W DLC: Curse of Dreadbear, jego głowa pojawia się w trybie ''Build-A-Mangle'' jako część która losowo służy do stworzenia Mangle.

E0CA2759-4875-4D4C-A559-990401C9432E

Endo-02 w FNaF: Help Wanted

Ciekawostki

  • Jest to trzeci animatronik, który nie atakuje gracza (jeszcze Balloon Boy i Balloon Girl) i trzecim, który mu nie szkodzi (pierwszy to Balloon Girl, a drugi to Papierowy chłopczyk).
  • Endoszkielet nie tylko nie szkodzi graczowi, ale nawet mu pomaga, ponieważ w wentylacji siedzi dosyć długo i uniemożliwia innym animatronikom wejście do niej, lecz jeśli jakiś animatronik siedzi w szybie wentylacyjnym to albo wejdzie do biura, albo się cofnie.
  • We FNaF World nazwany jest "Endo 02"
  • Wygląda inaczej od endoszkieletu z FNaF 1, gdyż jest endoszkieletem dla Witheredów oraz niektórych Toy'ów.
  • Gdy nie było potwierdzone to że jest endoszkieletem dla Withered'ów i niektórych Toy'ów, fani wymyślali różne teorie o nim. Najbardziej znaną jest to że należał do Withered Foxy'ego (co okazuje się być prawdą gdyż Withered Foxy jest Witheredem, a Endo-02 jest endoszkieletem dla Witheredów).

Galeria

  • Endoszkielet w Zakątku Nagród
  • Endoszkielet w szybie
  • Endoszkielet na teaserze Thank You!
  • Endoszkielet w plikach gry
Animatroniki
FNaF 1: FreddyBonnieChicaFoxyGolden FreddyEndoszkielet 01
Książki: Twisted FreddyTwisted BonnieTwisted ChicaTwisted FoxyTwisted WolfFuntime FreddyFuntime FoxySpring BonnieBabyStitchwraithFetch