Advertisement

Endoszkielet (ang. Endoskeleton) - jak sama nazwa wskazuje jest to szkielet i mechanizm poruszania u animatroników z FNaF 1. Pojawia się on w Magazynie. Służył jako endoszkielet dla animatroników w latach 90-tych.

Wygląd

Endoszkielet to srebrno-szary "szkielet" z niebieskimi oczami i widocznymi czerwono-pomarańczowymi kablami. Posiada on tors w kształcie litery "T", dwuczęściową budowę ramion i nóg. Ma on na każdej z dłoni cztery palce, a na stopach dwa. Może być on zapasowym endoszkieletem Freddy'ego (ze względu na niebieskie oczy) lub endoszkieletem, który kiedyś należał do Golden Freddy'ego.

Występowanie

FNaF 1

Wyłączony Endoszkielet znajduje się w Magazynie. Jest on nieaktywny podczas wszystkich nocy i nie jest wstanie zaatakować gracza. Najprawdopodobniej nie jest nawet nawiedzony.

Ciekawostki

  • We FNaF World określany jest jako Endo 01, a Endoszkielet z drugiej części - Endo 02, pomimo faktu, że powstał później niż Endo 02.
  • Jest jedynym animatronikiem we FNaF 1, który nie atakuje gracza.
  • Istnieje rzadki Easter Egg, w którym Endoszkielet i wszystkie maski z magazynu patrzą na kamerę.
  • Endoszkielet (jako Endo 01) miał być jednym z antagonistów w UCN, jednak pomysł odrzucono, a on został usunięty z listy.
  • Jego nazwa jest nawiązaniem do egzoszkieletu.

Galeria

Animatroniki
Advertisement