Advertisement

Czy przypadkiem nie szukałeś jej brata Michaela Aftona, albo jej tatę Williama Aftona?

Tata nie patrzy.
  — Przed nocą 5. Elizabeth do Circus Baby 

Elizabeth Afton (znana również jako Córka Williama Aftona) - to mała rudowłosa dziewczynka. Jest ona córką Williama Aftona i nieznanej kobiety - jeżeli miała w ogóle matkę i siostrą Michaela Aftona.

W FNaF SL została zabita (złapana w ciało Circus Baby) przez Circus Baby i jej dusza zawładnęła potem ciałem ów animatronika. Jej dusza również była w Ennardzie aż pod koniec w Scrap Baby, gdzie po spaleniu fałszywej pizzerii została uwolniona.

Wygląd

Elizabeth jest małą, rudowłosą dziewczynką z zielonymi oczami. W minigierce z FNaF SL widzimy, że ma na głowie czerwoną kokardkę, a jej ubiór to różowa koszulka z czarnymi guzikami, niebieska spódniczka i czarne butki.

Historia

Przed wydarzeniami z Sister Location

W pierwszych latach Circus Baby's Pizza World jej ojciec projektuje animatronika rzekomo dla swojej córki i nazywa go Circus Baby. Nie wolno jej jednak zbliżać się do niej. Elizabeth jest wytrwała w tym, że jej ojciec nie pozwala jej się z nią bawić.

Śmierć

Podczas przyjęcia urodzinowego w Circus Baby's Pizza World Elizabeth wychodzi naprzeciw zakazom ojca i zbliża się do Circus Baby, która kończy ją wabić lodem i zabija.

W trakcie wydarzeń z Sister Location

Prawdziwe Zakończenie

Jej dusza zaczyna władać ciałem Ennarda. Podczas tego, gracz, Michael Afton, zostaje wysłany przez swojego ojca by znaleźć ją i wyzwolić jej duszę. Znajduję ją i rozmawia, ale potem zostaje oszukany i trafia do Scooping Room'u gdzie jego wnętrzności są zgarnięte, zapewniając Ennardowi dostęp do świata zewnętrznego, nosząc jego skórę jako ochronę.

Fałszywe Zakończenie

W Fałszywym Zakończeniu Ennard próbuje dostać się do Michaela w Prywatnym Pokoju, używając przy tym głosu Elizabeth.

Custom Night w Sister Location

Cutscenka po przejściu trybu Golden Freddy

Wspomina ją jej brat Michael Afton (kontrolujący gracza), kiedy mówi ojcu, że ją znalazł, odłożył ją i uwolnił, prawdopodobnie z wnętrza Circus Baby. Wydaje się również, że Michael wraca do życia poprzez jej głos, powtarzając w kółko... ''Nie umrzesz. Nie umrzesz''.

FNaF 4

Przed wydarzeniami z FNaF 4

Jej pokój prawdopodobnie można znaleźć w domu Aftonów w Nocy 2, ze zniszczonym/zniszczoną Mangle w pokoju.

FFPS

Wraca w finałowej grze. Po tym jak Henry zwabia ją, Molten Freddy'ego, duszę swojej córki w Marionetce, która jest uwięziona w Leftym, duszę Williama Aftona w Scraptrapie do fałszywej restauracji, podpala to miejsce dzięki temu uwalania jej i pozostałych, dusze.

Jej starszy brat, Michael, postanawia umrzeć w płomieniach z rodziną, czyli z Elizabeth, prawdopodobnie ze swoim młodszym bratem (który prawdopodobnie jest Molten Freddym) i ich ojcem Williamem Aftonem.

Ciekawostki

  • Jej świadomość wciąż tkwiła w Circus Baby, jak widać w Nocy 5, w Prywatnym Pokoju, kiedy Ennard przełącza głos z Circus Baby na głos Elizabeth, próbując zmusić gracza, by wpuścił ich do pokoju.

Galeria

Pobrane (2).jpg Galeria dla artykuł:
Elizabeth Afton - Galeria
Postacie z gier
Advertisement