Advertisement

Electrobab - to jedna z postaci w Five Nights at Freddy's: Sister Location. Mimo, że jest jednym z Bidybabów, pojawia się jedynie w trybie Custom Night, więc prawdopodobnie nie jest postacią kanoniczną.

To prawdopodobnie męska wersja Bidybab, pomocniczki Circus Baby.

Wygląd

Jego wygląd nie różni się niczym innym od typowego Bidybaba. To mały animatronik-humanoid, dominują u niego biały i kremowy kolor. Jego budowa jest typowa dla animatroników z FNaF:SL, dość nowoczesna, zrobiona prawdopodobnie z metalu lub plastiku. Na jego twarzy widzimy dwa duże, okrągłe, świecące oczy z żółtymi tęczówkami, pod którymi można zobaczyć trójkątny, ciemnopomarańczowy nosek, oraz wiecznie otwarte usta w których widać osiem zębów. Na brzuchu ma część przypominającą kamizelkę z małym guzikiem na środku, oraz beżowe majteczki. Z tułowia Electrobaba wyrastają biało-beżowe ręce, oraz nogi zrobione z okrągłych części. Electrobab, jak każdy Bidybab ma też brązowe buciki oraz dłonie z czterema palcami na każdej.

Rola w Custom Night

Electrobab tak samo jak Minireeny, Bonnet oraz Lolbit nie atakuje, jego celem jest utrudnienie rozgrywki. Może pojawić się we wschodnim lub zachodnim schowku, i powodować, że będziemy tracić energię, której każda ilość jest niezbędna by przetrwać noc. Dlatego, gdy zaobserwujemy komunikat, że tracimy energię, trzeba się go pozbyć uaktywniając kontrolowane porażenie prądem w pokoju w którym się znajduje.

Electrobab jest aktywny jedynie w nocach:

  • Doll's, Attack!
  • Weirdos
  • Bottom Shelf
  • Cupcake Challenge
  • Golden Freddy

Ciekawostki

  • Jest animatronikiem który odwraca naszą uwagę. Gdyby był na 20 a inne animatroniki na 0 to byśmy wygrali noc.
  • Gdy Electrobab jest w zachodnim korytarzu jego nogi wchodzą w podłogę.
  • Nie posiada swojego jumpscare'u.

Galeria

Animatroniki
Advertisement