Advertisement

Electrobab - to jedna z postaci w Five Nights at Freddy's: Sister Location. Mimo, że jest jednym z Bidybabów, pojawia się jedynie w trybie Custom Night, więc prawdopodobnie nie jest postacią kanoniczną.

To męska wersja Bidybab, pomocniczki Circus Baby.

Wygląd

Jego wygląd nie różni się niczym innym od typowego Bidybaba. To mały animatronik-humanoid, dominują u niego biały i różowy kolor. Jego budowa jest typowa dla animatroników z FNaF:SL, dość nowoczesna, zrobiona prawdopodobnie z metalu lub plastiku. Na jego twarzy widzimy dwa duże, okrągłe, świecące oczy z żółtymi tęczówkami, pod którymi można zobaczyć trójkątny, ciemnopomarańczowy nosek, oraz wiecznie otwarte usta w których widać osiem zębów. Na brzuchu ma część przypominającą kamizelkę z małym guzikiem na środku, oraz beżowe majteczki. Z tułowia Electrobaba wyrastają biało-beżowe ręce, oraz nogi zrobione z okrągłych części. Electrobab, jak każdy Bidybab ma też brązowe buciki oraz dłonie z czterema palcami na każdej.

Rola w Custom Night

Electrobab tak samo jak Minireeny, Bonnet oraz Lolbit nie atakuje, jego celem jest utrudnienie rozgrywki. Może pojawić się we wschodnim lub zachodnim schowku, i powodować, że będziemy tracić energię, której każda ilość jest niezbędna by przetrwać noc. Dlatego, gdy zaobserwujemy komunikat, że tracimy energię, trzeba się go pozbyć uaktywniając kontrolowane porażenie prądem w pokoju w którym się znajduje.

Electrobab jest aktywny jedynie w nocach:

  • Doll's, Attack!
  • Weirdos
  • Bottom Shelf
  • Cupcake Challenge
  • Golden Freddy

Ciekawostki

  • Jest animatronikiem który odwraca naszą uwagę. Gdyby był na 20 a inne animatroniki na 0 to byśmy wygrali noc.
  • Gdy Electrobab jest w zachodnim korytarzu jego nogi wchodzą w podłogę.
  • Nie posiada swojego jumpscare'u.

Galeria

Animatroniki
Advertisement