Advertisement

El Chip - to postać będąca w FFPS. Jest animatronikiem dostępnym w katalogu "Rare Finds Auction". Jego cena wynosi 32 000$.

Wygląd

El Chip jest animatronikiem, który został wystylizowany na bobra. Jego charakterystycznym elementem jest długi jasnobrązowy ogon pokryty rombami. Kolor kostiumu jest brązowy, a pysk, brzuch, kolana, palce u stóp, wnętrza uszu oraz brwi są koloru beżowego. Ma czerwone policzki i powieki oraz zielone oczy. Na głowie ma czapkę meksykańską, tzw. sombrero. W rękach trzyma ukulele, czyli małą gitarę. Posiada 4 zęby i czarny nos.

Występowanie

Freddy Fazbear's Pizzeria Simulator

Jest jednym z animatroników które możemy kupić do swojej pizzerii. El Chip znajduje się w katalogu ''Rare Finds Auction''. Zaklafikowany jako ''Średniej Wielkości Animatronik'' i w ''Bardzo Dobrej'' kondycji, kosztuje $32,000. Jego statystyki to:

  • Atmosfera: 7
  • Zdrowie & Bezpieczeństwo: 0
  • Wygląd/Ugoszczenie: 7
  • Dodatkowe przychody: 0
  • Ryzyko odpowiedzialności: 0

Żeby odblokować achievement ''Posh Pizzeria'', gracz będzie musiał postawić na scenie El Chipa, Funtime Chicę oraz Music Man'a.

Ultimate Custom Night

El Chip nie jest animatronikiem, który może zabić gracza, jest jedynie postacią, która ma na zadanie nam przeszkadzać. Tutaj, są to reklamy jego meksykańskiej restauracji. Żeby wyłączyć reklamę, należy kliknąć przycisk ''SKIP'' albo ENTER na klawiaturze.

Challenge, w których występuje El Chip:

  • Pay Attention 1
  • Pay Attention 2
  • Chaos 1
  • Chaos 2
  • Chaos 3

FNaF VR: Help Wanted

El Chip oficjalnie nie pojawia się w grze. Jedynie jego imię jest wspomniane na jednej z przekąsek, którą możemy dostać w Kąciku Nagród: ''El Chip's Tortilla Chips'' z wyraźnym i ostrym posmakiem.

Ciekawostki

  • Jest pierwszym animatronikiem bobrem, który pojawił się w uniwersum FNaF'a.

Galeria

Animatroniki
Advertisement