Advertisement

Dzieci - we FNaF 4 pojawia się wiele nieznanych nam dzieci. Widzimy je w minigrze po ukończeniu trzeciej nocy. Niektóre z nich przypominają swoim wyglądem animatroniki, a niektóre wyglądają jak osoby, które możemy poznać w fabule Five Nights at Freddy's.

Występowanie

Jak wiemy w minigrach występuje wiele dzieci o których wcześniej nie słyszeliśmy i nie wiedzieliśmy. Jest ich wiele i istnieje dużo teorii związanych z nimi. Dziećmi z którymi możemy porozmawiać w minigrach są:

Dziewczynka z Plushtrapem w ręce

Dziewczynka trzymająca w ręku Plushtrapa

Możemy ją zobaczyć stojącą przed budynkiem Fredbear's Family Diner, trzyma ona Plushtrapa lub jakiegoś pluszaka Spring Bonnie'go.

Cytaty

Gdzie jest twoja pluszowa zabawka? Moja to jest Spring Bonnie. Mój tata mówi, że muszę uważać na niego, bo inaczej może uszczypnąć palec. Mówi, że on jest pułapką na palce.
  — Dziewczynka do Płaczącego Dzieciaka 

Rudowłosa dziewczynka z zielonymi oczami

Rudowłosa dziewczynka

Przypomina wyglądem Elizabeth Afton z minigry w Sister Location, pojawia się obok drogi w jednej z minigier. Możemy ją znaleźć w minigrze po Nocy 3.

Cytaty

Lepiej uważaj. Słyszę, że ożywają w nocy. A jeśli umrzesz, ukrywają twoje ciało i nigdy nikomu nie mówią. Dlaczego wyglądasz na tak zmartwionego? Do zobaczenia na imprezie! Hahaha!
  — Dziewczynka do Płaczącego Dzieciaka 

Blondwłosa dziewczynka z zabawkami Toy animatroników

Mała dziewczynka

Jest ona widoczna obok jakiegoś szarego domu. Bawi się ona figurkami Toy Bonniego, Toy Chici oraz Toy Freddy'ego. Możemy ją znaleźć w minigrze po Nocy 3.

Cytaty

Dlaczego płaczesz? Nie podoba ci się moja kolekcja zabawek?
  — Dziewczynka do Płaczącego Dzieciaka 

Śmiejący się chłopak

Brązowowłosy chłopak

Widzimy go na chodniku, w minigrze po Nocy 3. Śmieje on się z protagonisty, czyli Płaczącego Dziecka.

Cytaty

Czy to ty nie jesteś tym dzieciakiem który zawsze chowa się pod stołem i płacze? Hahaha! Nikt inny się nie boi! Dlaczego ty taki jesteś! Nie bądź takim beksą!
  — Chłopak do Płaczącego Dzieciaka 

Chłopak z balonem

Chłopak przypominający BB z różowym balonem

Możemy go spotkać po lewej stronie od śmiejącego się chłopaka, w minigrze po Nocy 3. Przypomina on trochę Balloon Boy'a z FNaF 2.

Czy idziesz na imprezę? Każdy idzie na imprezę. Oh czekaj, ty musisz iść. To TWOJE urodziny! Haha!
  — Chłopak z balonem do Płaczącego Dzieciaka 

Łobuzy (z ang. Bullies)

To troje chłopaków (chłopaka z maską Foxy'ego nie zalicza się do łobuzów, gdyż jest on prawdopodobnie bratem Płaczącego Dziecka) którzy dokuczają protagoniście z FNaF 4. Noszą oni maski animatroników. Pojawiają się w minigrze po Nocy 5.

Cytaty

Wow, twój brat to zwykły dzieciak, czyż nie?
  — Jeden z dzieciaków, Minigra po Nocy 5 

Łobuzy wraz z chłopakiem z maską Foxy'ego

Ciekawostki

  • Jeden z łobuzów, chłopak z maską Freddy'ego, przypomina bardzo śmiejącego chłopaka z minigry po końcu Nocy 3. Obaj mają takie same koszulki i spodnie, jednak kolor włosów ich odróżnia - tamten chłopak ma ciemnobrązowe włosy, a łobuz z maską Freddy'ego ma jasnobrązowe.
    • Również w łobuzach znajduje się chłopak noszący maskę Bonniego przypominający chłopca z różowym balonem, mają takie same spodnie oraz koszulki, ale kolor włosów (tak samo jak u dzieciaka z maską Freddy'ego) ich odróżnia.
  • Łobuzy noszą maski przedstawiające głowy Withered animatroników, z czasów gdy nie były zniszczone.
Postacie z gier
Advertisement