FANDOM

Dynia Halloween
Treść zawarta w tym artykule jest częściowo lub całkowicie wprowadzona do gry tylko w edycji Halloween w Five Nights at Freddy's 4.

Jack-O-Pumpkin - jedna z postaci zastępujących standardowe animatorniki w Five Nights at Freddy's 4 podczas edycji Halloween. Pojawia się zamiast Koszmarnego Ciastka.

Wygląd

Jack-O-Pumpkin znacznie różni się od swoich innych wersji i trudno dopatrywać się między nimi jakichkolwiek podobieństw. Zgodnie z swoją nazwą, Jack-O-Pumpkin nie przypomina wyglądem żadnego wyrobu cukierniczego, tylko dynię. Skórka jagody jest zielonkawa i nakrapiana promieniście brązowymi plamkami. Spód owocu został wyraźnie spłaszczony, prawdopodobnie po to, żeby łatwiej utrzymywał się na dłoni Jack-O-Chicki. Na szczycie ma mały, ciemnozielony ogonek, lekko przechylony na prawo. W dyni wydrążono trzy niewielkie trójkątne otwory, symbolizujące oczy i nos, a także jeden większy, przypominający zębatą, szeroko otwartą paszczę. W środku jagody widać dwie małe kulki, rozżarzone białym światłem. Ich obecność sprawia, że widoczne przez otwory wnętrze dyni jest zawsze jaskrawo pomarańczowe, niezależnie od oświetlenia pomieszczenia, w którym się znajduje. Co ciekawe, u Jack-O-Pumpkina nie widać żadnych elementów, które by sugerowały, że jest robotem. Nawet dwie białe lampki zdają się lewitować w środku dyni. Warto też dodać, że Jack-O-Pumpkin swoim rozmiarem aż trzykrotnie przerasta Koszmarne Ciastko.

Zachowanie

O ile Jack-O-Pumpkin ma bardzo oryginalny wygląd, to zachowuje się identycznie jak Koszmarne Ciastko. Kiedy Jack-O-Chica przemieszcza się w stronę pokoju dziecięcego, biernie leży na jej dłoni. Kiedy jednak animatronik zbliży się do drzwi, dynia opuści swoją towarzyszkę, żeby zaatakować gracza.

Ciekawostki

  • Chociaż lampki są białe, to wnętrze dyni świeci się na pomarańczowo.
  • Kolorystyka Jack-O-Pumpkina, która bardziej pasuje do arbuza niż do dyni, może nawiązywać do popularnego przydomku Phantom Chicki, nadanemu jej przez fanów: Arbuz.
  • Podczasz Jumscare'u otwiera szerzej swoją paszczę, choć nie posiada żadnego mechanizmu.

Galeria

Animatroniki
FNaF 1: FreddyBonnieChicaFoxyGolden FreddyEndoszkielet 01
Książki: Twisted FreddyTwisted BonnieTwisted ChicaTwisted FoxyTwisted Wolf