Drzwi to mechanizm gry w Five Nights at Freddy's (oraz FNAF SL Private Room a także Ultimate Custom Night). Jest dwoje drzwi: prawe i lewe. Są używane przez gracza aby trzymać animatroniki poza biurem.

Nie ma możliwości wypędzenia animatroników jeśli są już w pokoju. Gracz nie może zamykać drzwi gdy obserwuje kamery.

Powracają także w poziomach z FNaF 1 w Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted.

Występowanie

Five Nights at Freddy's 1

Drzwi mogą zostać zablokowane przez Bonniego i Chicę, jeżeli przynajmniej jeden animatronik z tej dwójki zbyt długo stoi przy nich, kiedy są otwarte.

Kiedy drzwi są zablokowane, nie będą mogły zostać zamknięte aż do 6:00, lub aż do nastąpienia śmierci gracza. Jeśli światła i drzwi wydają z siebie tylko odgłos aktywacji, ale nie działają, oznacza to, że Bonnie lub Chica jest w biurze. Jeśli gracz podniesie monitor a następnie znów opuści zostanie zabity.

Animacja zamykania i otwierania dzrwi

FNaF Sister Location: Custom Night Mode

Ultimate Custom Night

Przycisk od drzwi

Zalety

  • Uniemożliwiają animatronikom wejście do biura (nie licząc Freddy'ego po skończeniu się energii i Golden Freddy'ego), będąc tym samym główną linią obrony przed animatronikami.

Wady

  • Jeśli Chica wyłączy drzwi jest szansa na przeżycie nocy. Jednak jeśli Bonnie to zrobi jest duże prawdopodobieństwo ataku Foxy'ego.
  • Zużywają więcej energii niż monitor i światła.

Ciekawostki

  • Jak na ironię, pizzeria nie ma pieniędzy na zatrudnienie mechanika, lecz stać ją na wielkie, solidne, metalowe drzwi.
  • Gracz może otworzyć drzwi kiedy Foxy jeszcze w nie uderza, co skutkować może jego całkowitym zniknięciem.
  • W Five Nights at Freddy's 2 drzwi zostały zastąpione wentylacjami.
  • Jeżeli drzwi zamknie się podczas wejścia Foxy'ego do biura z niewielką szansą można usłyszeć jakby konał.
  • Istnieje pewien błąd powiązany z drzwiami w FNaF 1. Jeśli gracz jest atakowany przez Bonniego lub Chicę z zamkniętymi jednymi drzwiami, owe drzwi w przeciwieństwie do całego ekranu nie będą się trząść.
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA, o ile nie zaznaczono inaczej.