Advertisement

Dreadbear - tytułowy antagonista DLC FNaF VR: Help Wanted ''Curse of Dreadbear''. Wygląda jak potwór Frankesteina.

Wygląd

Wygląd Dreadbeara jest inspirowany potworem Frankesteina. Animatronik jak ikona horroru posiada śruby przyklejone do szczęki i szwy na całym ciele. Jego głowa przypomina wyglądem głowę Nightmare Freddy'ego, ale ma płaskie zęby, grubsze brwi oraz białe oczy.

Podobnie jak koszmarne animatroniki, ma pięć zaopatrzonych w pazury palców. Ma pięć palców u nóg.

Występowanie

Curse of Dreadbear

Główny hub

Dreadbear pojawia się w hubie DLC gdzie patrzy się w gracza. Pojawia się również po przegraniu gry pozornie sięgając ręką w stronę gracza. Czasami, przechodzi za graczem w hubie wybierania poziomów gdy gracz za długo w nim siedzi.

Danger! Keep Out!

Dreadbear pojawia się w Nocy 3 w poziomie Danger! Keep Out! i ma zachowanie podobne do Freddy'ego z pierwszej gry. Startuje ze sceny i idzie do nas z prawej strony. Kiedy zaczyna poruszać się po pizzerii, gracz musi świecić latarką w kamerę na której jest żeby chwilowo go na niej przetrzymać. Gdy dotrze do właściwych drzwi, natychmiast przebije się i zabije gracza.

Spooky Mansion

Na poziomie Spooky Mansion w trybie Dreadbear, HandUnit prowadzi gracza przez określone kroki, aby ożywić Dreadbeara. Poziom wygląda podobnie do tych z Parts & Services.

Ciekawostki

  • Dreadbear prawdopodobnie miał się początkowo nazywać Franken Freddy jak oznajmia jeden nieużyty plik.
  • Animacja chodzenia Dreadbeara jest bazowana na chodzeniu stereotypowych zombie, i również Frankesteina według Borisa Karloff'a.
  • Śmieje się podobnie do Nightmare Fredbeara.
Animatroniki
Advertisement