FANDOM

Freddy trailer

Dreadbear - tytułowy antagonista DLC FNaF VR: Help Wanted ''Curse of Dreadbear''. Wygląda jak potwór Frankesteina.

Wygląd

Wygląd Dreadbear'a jest inspirowany potworem Frankesteina. Animatronik jak ikona horroru posiada śruby przyklejone do szczęki i szwy na całym ciele. Jest bardzo podobny do Koszmarnego Freddy'ego z powodu wyglądu głowy, ale z płaskimi zębami, grubszymi brwiami i białymi oczami.

Podobnie jak koszmarne animatroniki, ma pięć zaopatrzonych w pazury palców, ale trzeciopalcowe stopy przypominają te u toy'ów.

Występowanie

Curse of Dreadbear: FNaF VR DLC

Główny hub

Dreadbear jest widziany w hubie DLC gdzie patrzy się w gracza. Jest również widziany podczas game over pozornie sięgający ręką w stronę gracza. Czasami, pojawia się w hubie wybierania poziomów gdy gracz za długo w nim siedzi.

Danger! Keep Out!

Dreadbear pojawia się w Nocy 3 w poziomie ''Danger! Keep Out!'' i ma zachowanie podobne do Freddy'ego Fazbear'a. Startuje ze sceny i idzie z prawej strony. Kiedy zaczyna poruszać się po pizzerii, gracz musi świecić latarką w kamerę na której jest żeby chwilowo go przetrzymać aby nie doszedł do prawych drzwi. Gdy dotrze do właściwych drzwi, natychmiast przebije się i zaatakuje gracza.

Spooky Mansion

W poziomie ''Spooky Mansion: Dreadbear'', HandUnit prowadzi gracza przez określone kroki, aby ożywić Dreadbear'a, mechaniką podobną do poziomów w Parts & Services bez DLC.

Ciekawostki

  • Dreadbear miał się pierwsze nazywać ''Franken Freddy'' jak oznajmia jeden nieużyty plik.
  • Animacja chodzenia Dreadbear'a jest bazowana na chodzeniu stereotypowych zombie, i również Frankesteina według Borisa Karloff'a.
  • Śmieje się podobnie jak Nightmare Fredbear.