Advertisement

Dee Dee (w skrócie DD) - postać we FNaF World i Ultimate Custom Night.

Wygląd

Dee Dee to mała dziewczynka w stylu Adventure Balloon Boy'a i Adventure JJ'a. Ma różowo-pomarańczową koszulkę i na niej jeden, fioletowy guzik. Ma również fioletowe spodenki i różowo-pomarańczować czapeczkę ze śmigiełkiem. Nad śmigiełkiem umiejscowiona jest złota perła. W lewej ręce trzyma wędkę.

Zachowanie

FNaF World

We FNaF World jest postacią pozytywną. Można zagrać w minigrę rybacką. Musimy złapać perłę za 100 Faz-Tokenów. Jeśli złapiemy rybę też coś dostajemy ale w bardzo mniejszej ilości.

Ultimate Custom Night

Dee Dee jest postacią negatywną. Pojawia się czasami podczas nocy i dodaje pierwszą lepszą postać losowej inteligencji. Ma też inną formę pojawiającą się tylko w trybie 50/20 - XOR. XOR dodaje dwie postacie a nie jedną.

Dialogi

Uh-oh! How unfortunate

Uh-oh! How unfortunate

I'm gonna do a sneaky thing

And throw a new contender in the ring
  — Ucn 

Uh-oh! How unfortunate

Uh-oh! How unfortunate

I know how much you like to fight

So I'll add a new problem to your night
  — Ucn 

Ciekawostki

  • Dee Dee ma swoją specjalną, mroczniejszą wersję w trybie 50/20 - XOR. Fani jednak nazywają ją Shadow Dee Dee.
  • W Ultimate Custom Night nie ma w ręce wędki.
  • Dee Dee może przyzwać 6 postaci których nie ma na liście - RWQFSFASXC, Plushtrap, Nightmare Chica, Bonnet, Minireena, Lolbit.
  • Jest najbardziej wnerwiającą postacią w UCN i 2 w całej serii FNaF, 1 to BB. Mimo tego, według niektórych DD jest bardziej wkurzająca niż BB. Również wkurzającą postacią jest Rockstar Freddy.

Galeria

Animatroniki
Postacie w FNaF World
Advertisement