Advertisement

Dark Freddy (znany również jako Blacklight Freddy) - to blacklight odpowiednik Freddy'ego pojawiający się w FNaF VR, w trybie Parts & Services w poziomie Freddy w wersji Hardmode.

Wygląd

Dark Freddy to Freddy ale z paletą kolorów blacklight. Wygląda on z tego powodu jak Shadow Freddy i z powodu koloru jak Shadow Bonnie. Posiada jarzące się na biało oczy i zęby. Jednak w poziomie Pizza Party z Night Terrors ich aura zmienia się na czerwoną. Wcześniej, Dark Freddy miał być po prostu Blacklight Freddy'm i miał mieć inne kolory, m.in. niebieskie ciało, zielony brzuch, środki uszu i pysk oraz różową muszkę, brwi i kapelusz.

Występowanie

Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted

Pojawia się w trybie Parts & Services w poziomie Freddy w wersji Hardmode. Zastępuje on miejscem Freddy'ego ale posiada takie same zachowanie. Podczas rozgrywki w pokoju z nim znajdują się Fredziaki które znamy z Five Nights at Freddy's 4.

Możemy go również spotkać w trybie Night Terrors w poziomie Pizza Party w wersji Hardmode. Zjumpscare'uje on gracza jeżeli ten będzie za długo przebywał w jednym z pomieszczeń.

Galeria

Animatroniki
Advertisement