Advertisement
Uwaga!
Ten artykuł zawiera spoilery. Czytasz go na własną odpowiedzialność!

DJ Music Man - Animatronik pojawiający się w grze Five Nights at Freddy's Seciurity Breach. Pełni on rolę antagonisty na pewnym etapie gry.

Wygląd

DJ Music Man drastycznie różni się od swojego oryginalnego odpowiednika z Pizzeria Simulator. Cała jego struktura ciała została całkowicie odnowiona, przypominając pająka znacznie bardziej niż jego oryginalny odpowiednik. Jego tekstury na twarzy również się zmieniły, a brwi i policzki są jasnoniebieskie zamiast fioletowych i różowych. Wydaje się, że brakuje mu różowych pasków po bokach twarzy, a zamiast dwóch różowych plam na brodzie ma pojedynczy jasnoniebieski pasek. Jego górny rząd zębów ma czarne zęby lub szczeliny przywołujące wygląd klawiatury fortepianu. Zamiast swoich charakterystycznych talerzy nosi na głowie czerwono-żółte słuchawki. Czarny kapelusz DJ Music Mana ma również żółty pasek zamiast białego. Chodzi on na wszystkich sześciu kończynach, z których wszystkie mają białe rękawiczki, które zwykły Music Man ma na rękach. Po bliższym przyjrzeniu się na jego szyi widoczna jest muszka, a pod nią przedmioty przypominające guziki.

Osobowość

DJ Music Man jest opisany przez Glamrock Freddy'ego jako "Miły gość" przed wejściem do jego głównej sali balowej. Po aktywacji i opuszczeniu kabiny DJ-a okazuje się, że faworyzuje ściany nad chodzeniem po podłodze. DJ Music Man jednak okazuje się być wytrwały, gdy wkłada rękę do łazienki arkadowej, zamiast czekać, aż Gregory wyjdzie. Pokazano, że odrzuca wszelkie agresywne tendencje podczas obsadzania stanowiska DJ-a, zaprzestając wszelkich agresywnych zachowań wobec Gregory'ego, mimo że ścigał go chwilę wcześniej.

Zachowanie

DJ Music Man śpi na swojej scenie w West Arcade. Gdy Gregory uruchomi protokoły bezpieczeństwa i pociągnie za dźwignię w łazience, DJ Music Man obudzi się i spróbuje włożyć rękę do łazienki, próbując złapać Gregory'ego. Później będzie widziany czołgając się po ścianach i suficie, aby dostać się do Gregory'ego. W długim korytarzu wypełnionym automatami zręcznościowymi Gregory pociąga za ostatnią dźwignię, a DJ Music Man zagląda przez dziurę i czołga się, aby ścigać Gregory'ego po raz ostatni. Rzuca automaty zręcznościowe, aby powstrzymać Gregory'ego, aby go złapać. Gregory musi dostać się do biura, aby od niego uciec. Odtąd, jeśli gracz zdecyduje się na powrót, DJ Music Man będzie widziany, obsługujący stanowisko DJ-a, pozornie bez cienia złośliwości, niezależnie od tego, jak blisko jest Gregory.

Ciekawostki

  • DJ Music Man został po raz pierwszy pokazany podczas zakończenia trzeciego odcinka Freddy & Friends: On Tour! Wtedy jednak widzieliśmy tylko jego kończyny, jego całe ciało nie zostało ujawnione aż do ostatniego zwiastuna Security Breach.
  • Nazwa DJ Music Man została ujawniona podczas wywiadu Dawko ze Steel Wool Studios.
  • Sugeruje się, że DJ Music Man nie krzywdzi nikogo normalnie, a jego powodem ataku jest jego eksperymentalny "Bouncer Mode".

Animatroniki
Advertisement