Advertisement
Freddy trailer.gif

Circus Baby's Entertainment & Rental - To placówka posiadana dawniej przez Afton Robotics, jest ona główną lokacją w której rozgrywa się akcja Five Nights at Freddy's: Sister Location. Znajdują się w niej Funtime animatroniki. Jest to podziemna fabryka do której trafiły animatroniki po zamknięciu Circus Baby's Pizza World.

Lokacja powraca w grze Five Nights at Freddy's: Help Wanted. To w niej gramy w poziomie Vent Repair z Ennardem oraz Night Terrors w poziomie Funtime Foxy.

Opis

Circus Baby's Entertainment and Rental to podziemna, nieużywana fabryka robotów posiadająca dziesięć pokoi, z których każdy pełni jakąś funkcję. Pracownicy niskiego poziomu (tacy jak technicy) wchodzą do fabryki przez windę pomocniczą, a pracownicy z wysokim poziomem (tacy jak główni pracownicy) i potencjalni poszukiwacze wrażeń używają głównej windy.

Znajdują się tam trzy galerię - Galeria Ballory, używana do przechowywania Ballory i Minireen, Funtime Auditorium, używany do przechowywania Funtime Foxy'ego i Funtime Freddy'ego, oraz Galerię Cyrkową, używaną do przechowywania Circus Baby i Bidybab'ów.

Inne pomieszczenia w fabryce to Private Room do którego nie powinni przychodzić z niskim poziomem (jak technicy), Scooping Room czyli miejsce w którym niszczono animatroniki i potem składano oraz Circus Control i Control Module. Circus Control to pomieszczenie w którym znajduje się Panel Kontrolowanego Szoku podłączony do Circus Gallery oraz inne systemy, a Control Module to główne pomieszczenie w którym są wejścia do Galerii Ballory, Funtime Auditorium i Circus Gallery.

Ciekawostki

  • Możemy zobaczyć rozszerzoną mapę lokacji w Breaker Room'ie. Widać również, że lokacja jest połączona z jakimiś pokojami (prawdopodobnie z domem z FNaF 4) i czymś co wygląda jak jakaś pizzeria (prawdopodobnie jest to Fredbear's Family Diner).
  • Jest to jedna z dwóch lokacji których twarzą nie jest "Freddy" (drugą z nich jest "Fazbear's Fright" gdzie główną atrakcją jest Springtrap).
  • Według powszechnej opinii, Circus Baby's Entertainment and Rental to Circus Baby's Pizza World, ale w podziemiach. Jest ona jednak błędna, gdyż jak wiemy z dialogów Circus Baby i innych, Circus Baby's Entertainment and Rental to podziemna fabryka w której są przechowywane Funtime'y, czyli animatroniki po zamknięciu Circus Baby's Pizza World i po śmierci Elizabeth Afton.
Lokacje
Advertisement