Advertisement
Freddy trailer.gif

Carlton Burke — bohater książek Srebrne Oczy i Czwarty Schowek. Syn Claya Burke i Betty Burke; był najlepszym przyjacielem Michaela Brooksa.

Wygląd

Carlton jest rudowłosym nastolatkiem o nadal dziecinnej twarzy, lecz wyostrzonych rysach i ufryzowanych włosach. Podczas spotkania z przyjaciółmi miał na sobie koszulkę gimnastyczną.[2]

Charakter

Carlton to wesołkowaty, skory do kawałów nastolatek, uwielbiający wymyślanie historyjek i wygłupy. Pomaga mu to ukrywać fakt, jak bardzo odbiły się na nim niepokojące wydarzenia z czasów dzieciństwa.
  — "The Freddy Files", strona 154 

Historia

Oryginalna seria Five Nights at Freddy's

Srebrne Oczy

Z okazji rocznicy śmierci Michaela Brooksa, Carlton i jego przyjaciele spotykają się w restauracji z Charlie. Po zjawieniu się nastolatki Carlton mówi, czy wie, że Jessica mieszka w Nowym Jorku. Po tym jak Jessica przewraca oczami, Carlton oznajmia, że nigdy nigdzie nie był i udając swojego ojca, dodaje, że jego rodzina mieszka w Hurricane od 1893 roku. Więcej wkrótce...

Zwyrodniali

Carlton zostaje wspomniany przez swojego ojca. Clay wyjawia, że Betty zabrała go na kilka tygodni do swojej siostry na wschód, gdzie uczy się tam aktorstwa.

Czwarty Schowek

Okazuje się, że Carlton powrócił do Hurricane.

Cytaty

Carlton: Wiesz, że Jessica mieszka w Nowym Jorku?
Jessica: Carlton, w Nowym Jorku mieszka osiem milionów ludzi. To nie jest wielkie osiągnięcie.
Carlton: Ja nigdy nigdzie nie byłem.
  — Carlton i Jessica, "Srebrne Oczy", strony 21-22 

Ciekawostki

  • W The Freddy Files znajduje się rysunek Marionetki dającej prezent rudowłosemu dziecku, możłiwe że jest to nawiązanie do tego, jak Carlton uwolnił dzieci w powieściach.
  • Jest jedynym ze swoich przyjaciół, który pozostał w Hurricane po incydencie.
  • Jako jedyny w trylogii, Carlton dwa razy o mało nie spotkał się ze śmiercią.

Przypisy

  1. Wyjawione w "Srebrnych Oczach", strona 22
Postacie z trylogii "Five Nights at Freddy's"
Advertisement