CPU (Central Processing Unit) to jedna z mechanik jaką wprowadza Five Nights at Freddy's AR: Special Deilvery. Możemy je zdobyć po pokonaniu jakiegokolwiek animatronika. CPU czasami pojawia się w sklepie, gdy jest sprzedawany jakiś skin lub postać.

Wygląd

Każde CPU posiada inne kolory reprezentujące animatronika do którego należą, jak i jego głowę na środku.

Działanie

CPU sprawia że animatronik zachowuje się inaczej (np. Endoszkielet z CPU Toy Chici będzie działał i mówił jak Toy Chica). CPU możemy dostać po pokonaniu dowolnej postaci w grze (poza RWQFSFASXC).

Kostium z CPU Endoszkieleta nie będzie mówił. Będzie on chodził dookoła gracza i w pewnym momencie zaatakuje. Podczas Haywire należy szybko odwrócić się od animatronika. Bez modyfikacji produkuje bardzo duże zakłócenia.

Kostium z CPU Freddy'ego będzie mówił jego głosem oraz od czasu do czasu puszczał jego music box. Będzie on chodził dookoła gracza i w pewnym momencie zaatakuje. Podczas Haywire należy szybko odwrócić się od animatronika. Bez modyfikacji produkuje średnie zakłócenia.

Kostium z CPU Bonnie'go będzie wydawał jęki. Będzie on chodził dookoła gracza i w pewnym momencie zaatakuje. Podczas Haywire należy szybko odwrócić się od animatronika. Bez modyfikacji produkuje średnie zakłócenia.

Kostium z CPU Chici będzie zachowywał się tak samo jak kostium z CPU bonnie'go. Będzie on chodził dookoła gracza i w pewnym momencie zaatakuje. Podczas Haywire należy szybko odwrócić się od animatronika. Bez modyfikacji produkuje średnie zakłócenia.

Kostium z CPU Foxy'ego będzie mówił jak on oraz będzie szybciej i ciszej się poruszał. Będzie on chodził dookoła gracza i w pewnym momencie zaatakuje. Podczas Haywire należy szybko odwrócić się od animatronika. Bez modyfikacji produkuje małe zakłócenia.

Kostium z CPU Golden Freddy'ego nie będzie mówił ale będzie cicho się poruszał oraz często będzie mieć Haywire. Kostium ten będzie miał 3 fazy walki:

Faza 1

Podczas pierwszej fazy będzie on chodził dookoła nas i w pewnym momencie zaatakuje. W trybie Haywire musimy mieć założoną maskę i co jakiś czas zerkać na jego oczy - Jeśli są białe musimy patrzeć na niego, jeśli czerwone musimy szybko się odwrócić (cały czas w masce). Kiedy będzie atakował należy porazić go Shocker'em. Po porażeniu go przejdziemy do drugiej fazy.

Faza 2

W 2 fazie będzie zachowywał się on podobnie jak w pierwszej ale co jakiś czas podczas walki z nim będzie nam szybko ubywała bateria, wtedy musimy szybko założyć maskę aby to zatrzymać. W trybie Haywire musimy mieć założoną maskę i co jakiś czas zerkać na jego oczy - Jeśli są białe musimy patrzeć na niego, jeśli czerwone musimy szybko się odwrócić (cały czas w masce). Kiedy będzie atakował należy porazić go Shocker'em. Po porażeniu go przejdziemy do trzeciej fazy.

Faza 3

W trzeciej fazie musimy znaleźć kapelusz Golden Freddy'ego możemy to zrobić na dwa sposoby:

  1. Będziemy mieli 10 sekund na znalezienie kapelusza jeśli się nam nie uda - przegramy jeśli jednak uda się nam znaleźć ten kapelusz pokonamy tego animatronika.
  2. Zaczniemy słyszeć music box Ballory. Kiedy ucichnie musimy szybko znaleźć kapelusz jeśli nam się nie uda - przegramy jeśli jednak uda nam się go znaleźć musimy tylko spojrzeć na biegnącego na nas animatronika, a wygramy.

Kostium z CPU Toy Freddy'ego będzie mówił jak on. Będzie on chodził dookoła gracza i w pewnym momencie zaatakuje. Co jakiś czas podczas walki z nim będzie nam szybko ubywała bateria, aby to zatrzymać musimy szybko założyć maskę. W trybie Haywire należy założyć maskę i spojrzeć na niego.

Kostium z CPU Toy Bonnie'go będzie mówił jak on. Będzie on chodził dookoła gracza i w pewnym momencie zaatakuje. W trybie Haywire musimy mieć założoną maskę i co jakiś czas zerkać na jego oczy - Jeśli są białe musimy patrzeć na niego, jeśli czerwone musimy szybko się odwrócić (cały czas w masce).

Kostium z CPU Toy Chici będzie mówił jak ona. Będzie on chodził dookoła gracza i w pewnym momencie zaatakuje. W trybie Haywire należy założyć maskę i natychmiast spojrzeć na niego.

Kostium z CPU Mangle będzie mówił jak ona. Podczas walki nie będzie Shcoker'a. W pewnym momencie gracz będzie miał 10 sekund na znalezienie 3 części mangle. W trybie Haywire musimy założyć maskę i się od niego odwrócić.

Kostium z CPU Balloon Boy'a bedzie mówił Hi, Hello oraz się śmiać. Zamiast kroków będziemy słyszeć dźwięki dmuchania balona. Będzie on chodził dookoła gracza i w pewnym momencie zaatakuje. Podczas Haywire należy szybko odwrócić się od animatronika.

Kostium z CPU Spiringtrap'a będzie mówił jak on. Będzie on chodził dookoła gracza i w pewnym momencie zaatakuje. W trybie Haywire należy co jakiś czas zerkać na jego oczy - Jeśli są białe musimy patrzeć na niego, jeśli czerwone musimy szybko się odwrócić.

Kostium z CPU Plushtrapa będzie wydawał takie same dźwięki jak on. Podczas walki z nim będziemy znajdować się w korytarzu, na którego końcu będzie ten animatronik. Za nami znajdują się licznik i dwa generatory. By pokonać tego animatronika musimy schockerami napełnić oba generatory (poziom generatora sprawdzamy na liczniku za nami). Należy pamiętać o tym, by co jakiś czas patrzyć na animatronika by nie podszedł za blisko.

Kostium z CPU Baby będzie mówił jak ona. Będzie on chodził dookoła gracza i w pewnym momencie zaatakuje. W trybie Haywire nie można patrzeć jej w oczy.

Kostium z CPU Ballory będzie mówił jak ona oraz podczas walki będzie słychać music box. Będzie on chodził dookoła. Jeśli gracz będzie za głośno zaatakuje. Co jakiś czas na ekranie będą pojawiać się minireeny gracz może się ich pozbyć potrząsając ekranem. Kiedy music box ballory ucichnie gracz będzie musiał szybko znaleźć 3 minireeny. Jeśli graczowi się uda wystarczy że spojrzy na biegnącego na niego animatronika, a zostanie on pokonany.

Kostium z CPU Jack-O-Bonnie'go nie będzie mówił. Będzie on chodził dookoła nas i w pewnym momencie zaatakuje. W trybie Haywire należy szybko odwrócić się od animatronika. Od czasu do czasu na ekranie będzie pojawiała się mgła która będzie blokowała nam dostęp do Shocker'a i Latarki, aby się jej pozbyć gracz musi potrząsać ekranem.

Kostium z CPU Jack-O-Chici będzie mówił jak ona. Będzie on chodził dookoła nas i w pewnym momencie zaatakuje. W trybie Haywire należy się szybko od niego odwrócić. Od czasu do czasu na ekranie będzie pojawiała się mgła która będzie blokowała nam dostęp do Shocker'a i Latarki, aby się jej pozbyć gracz musi potrząsać ekranem.

Kostium z CPU Frostbear'a zamiast gliczy będzie zamrażał nam ekran. Gdy mamy zamrożony ekran nie możemy nic zrobić. Będzie on chodził dookoła gracza i w pewnym momencie zaatakuje. Podczas Haywire należy szybko odwrócić się od animatronika.

Kostium z CPU 8-Bit Baby zachowuje się tak samo jak Baby tylko zdaje się być bardziej agresywna. Podczas walki gra w tle soundtrack z swojej minigry w Five Nights at Freddy's: Sister Location

Galeria

Ciekawostki

Mechaniki