Advertisement
Uwaga!
Ten artykuł zawiera spoilery. Czytasz go na własną odpowiedzialność!
Freddy trailer.gif

Burntrap to postać, która pojawia się w Five Nights at Freddy's: Security Breach. Pierwszy raz widzimy go w jednym z zakończeń gry.

Wygląd

Burntrap to chudy animatrionik, posiada on zgniło zielony kostium. Sam kostium animatronika jest miejscami zniszczony i widać wiele części endoszkieletu. U każdej z dłoni posiada pięć palców zakończonych szponami. Posiada także fioletowe oczy.

Występowanie

Five Nights at Freddy's: Security Breach

Występuje on w jednym z zakończeń gry, w którym pełni funkcję głównego antagonisty.

Zachowanie

Burntrap pierwszy raz pojawia się w okolicach 6:00. Podczas walki z nim będzie on przemieszczał się po trzech pomieszczeniach. Naszym zadaniem będzie pilnowanie go i odpalenie ognia w odpowiednim pokoju poprzez wciśnięcie odpowiedniego przycisku, gdy będzie przejmował kontrolę nad Glamrock Freddy'm. Utrudniać nam zadanie będą Roxanne Wolf, Montgomery Gator i Glamrock Chica, którzy od czasu do czasu będą próbować wejść do biura oraz Blob, którego macki będą pojawiać się w różnych miejscach. Wejście w nie zakończy się śmiercią.

Historia

Osobne artykuły: Glitchtrap, William Afton (człowiek)
Po zniszczeniu wszystkich trzech wrogich Glamrock animatroników Gregory i Freddy otrzymają dostęp do ukrytego tunelu w Roxy Raceway. Używająć części wszystkich animatroników Gregory wraz z Freddym dostają się do ukrytego pod ziemią miejsca o nazwie Freddy Fazbear's Pizza Place. Podczas zwiedzania lokacji Freddy wspomina, że Vanny go już kiedyś tutaj przyprowadziła, oraz że jego przyjaciele także są tutaj, ale są oni źli i zakłopotani.

Po zejściu w głąb tunelu znajdującego się w lokacji odrywamy śpiącego Bloba oraz biuro. Po wejściu do biura wyświetli się nam cutscenka, w której widzimy jak Burntrap wychodzi z stacji ładującej⁣, z której wylatują kłęby fioletowego dymu. Burntrap po chwili podejdzie do monitora i zacznie przejmowac kontrolę nad Freddym. Będziemy musieli z nim walczyć poprzez odpalenie ognia w każdym pokoju, w którym się pojawi.

Po pokonaniu Burntrapa odblokujemy zakończenie, w którym widzimy, że całą lokacja się zawala. Próbuje on uciec z Freddy Fazbear's Mega Pizzaplex, zostaje jednak zaatakowany przez Bloba, który go łapie i wciąga gdzieś do góry. Można to zrozumieć jako metaforę wszystkich dusz, które raz na zawsze rozprawiają się z Aftonem. Jego dalszy los jednak nie jest nam znany.

Animatroniki
Advertisement