Advertisement

Burnt Foxy to ostatnia postać w poziomie Parts & Service, oraz odpowiednik Foxy'ego w trybie Blacklight. Pojawia się także w Night Terrors.

Wygląd

Model Burnt Foxy'ego jest identyczny do jego oryginalnego odpowiednika, ma on jednak zmienione tekstury, co jest charakterystyczne dla trybu Parts & Service w Blacklight Mode. Ma prawie całe ciało zwęglone, oraz błyszczące, ognistoczerwone oczy bez źrenic.

Zachowanie

Zachowanie Burnt Foxy'ego w grze, jest dokładnie takie samo, jak zachowanie oryginalnego, charakterystycznego dla serii lisa z FNaF 1. Główna zmiana w Blacklight Mode polega na tym że bezpieczniki migają teraz różnymi kolorami, i trzeba je umieścić w danym okresie czasu, inaczej gracz zostanie zaatakowany. W dodatku wszystkie oczy w szafce będą świecić się na ten sam kolor, a większość z nich będzie miała smugi. Gracz musi wybrać oko które znajduje się jak najdalej po lewej, i umieścić je lewym oczodole pod opaską. Wszystkie szuflady są oznaczone numerem "1", co może zmylić gracza. Ponadto, odwrócenie wzroku od Burnt Foxy'ego, skutkuje Jumpscare'm. Jeśli chodzi o zmiany wizualne, obszar wokół gracza jest teraz w ogniu.

Galeria

Animatroniki
Advertisement