FANDOM

Freddy trailer

"[...]Niebieskie futro wielkiego królika było poplamione i zmatowiałe, a jego długie uszy opadały do przodu, zasłaniając szeroką kwadratową mordę. W jednej wielgachnej łapie wciąż trzymał gitarę, ale była ona połamana. Stracił połowę czerwonej muszki, co nadawało jego twarzy skwaszony wyraz.
  — "The Twisted Ones" (strona 200-201) 
Bonnie The Bunny - postać negatywno-pozytywna w fabule książkowej FNaF. Jest on alternatywną wersją Bonnie'go z gry Five Nights at Freddy's.

Wygląd

Teoretycznie nie trzeba specjalnie zastanawiać się nad jego wyglądem, bo pewnie wielu widziało obrazki Unwithered Bonnie'go, ale w książce są nakierowania na jego wygląd: "kwadratowa twarz", "w wielkiej łapie trzymał gitarę", "niebieskie futro z jaśniejszym brzuchem i pyskiem z zębami w obu szczękach". Miał jakieś 2-2,5 metra wysokości według książki.

W graficznej wersji Srebrnych Oczu, został przedstawiony z fioletowym kolorem i przypomina on bardziej Bonnie'go z FNaF 1, które dzieje się w 1993 a nie starego Bonnie'go z FNaF 2 pochodzącego z lokacji z 1985 roku.

Historia

Five Nights at Freddy's Książkowa Seria

Srebrne Oczy

W 1997 roku, Bonnie zostaje znaleziony w opuszczonej Freddy Fazbear's Pizza przez Charlie i jej przyjaciół. Więcej wkrótce...

Zwyrodniali

Wkrótce...

Czwarty Schowek

Sam Bonnie nie pojawia się w trzecim tomie, ale wraz ze swoimi kompanami, jego endoszkielet jest stopiony i tworzy Amalgamację, źródło remnantu dla William'a Aftona.

Fazbear Frights

Into The Pit

Bonnie, wraz z Freddy'm i Chicą, jest widziany na scenie w Freddy Fazbear's Pizza.

Ciekawostki

  • Inaczej niż jego odpowiednik z gier, dusza znajdująca się w Bonnie'm to dziewczynka nie chłopiec.