Advertisement

Bonnet - jedna z postaci w Five Nights at Freddy's: Sister Location. Jest to przekolorowana, różowa wersja Bon-Bona. Pojawia się także w UCN oraz jako

easter egg i pacynka Funtime Freddy'ego w FNaF VR.

Wygląd

Bonnet jest podobna do Bon-Bona. Jej podstawowym kolorem jest różowy, jej pyszczek, środek uszu, brzuch i wnętrza łapek są jasnoróżowe. Ma czarny nosek, guzik na brzuchu, czerwone rumieńce i muszkę oraz zielone tęczówki. Z jumpscare'a można wywnioskować, że posiada endoszkielet, ponieważ posiada drugą szczękę należącą do endoszkieletu.

Zachowanie

W Sister Location pojawia się w Custom Night, w naszym biurze. Aby uniknąć jej Jumpscare'a, należy kliknąć na jej nos, co sprawi, że zniknie. Jeśli się tego nie zrobi, Bonnet wykona Jumpscare identyczny co Bon-Bon, a my przegramy grę.

Sposób poruszania

Bonnet jest postacią którą co jakiś czas pojawia się w naszym biurze, o czym uprzedzi nas cichy śmiech. Musimy kliknąć jej nos gdy idzie. Gdy nam to się nie uda robi unik to wykona swój jumpscare.

Jumpscare

Jumpscare zdarza się wtedy, kiedy nie klikniemy nos Bonnet i ona zrobi "unik". Jest identyczny do jumpscare'a Bon-Bona-wyskakuje i trzęsie głową.

Jumpscare

Ten w UCN jest inny. Powód taki sam - nie kliknęliśmy nosa. Podczas jumpscare'a rusza rękami, przez co wygląda, jakby latała, albo próbowała latać.

Jumpscare w UCN.

Ciekawostki

  • Bonnet ma identyczny Jumpscare co Bon-Bon w Custom Night w SL.
  • Jest jednym z 2 animatroników, który pojawia się tylko w Custom Night z SL. Innym jest Electrobab.
  • Dziwne jest to, że potrafi się poruszać, nie mając nóg.
  • Posiada swój endoszkielet pomimo małego rozmiaru.
  • Jedną z teorii, dotyczącą tego jak wygląda Bonnet, jest to, że może być siostrzanym animatronikiem Bon-Bona.
  • Prawdopodobnie jest halucynacją, lecz pojawienie się w FNaF VR trochę wprowadza w błąd i nie wiadomo wreszcie czy jest kanoniczna, czy nie.
  • Bonnet po angielsku znaczy ''Maska''.
  • Mimo że głównie jej zdania to śmiech Bon-Bona czasami po przejściu nocy z nią można usłyszeć jej jedyną linię: "Take mi with You!" (Zabierz mnie ze sobą!)
  • W FNaF VR pojawia się jej withered wersja jako easter egg.

Galeria

Animatroniki
Advertisement