Advertisement

Bon-Bon (również: Bonnie Hand Puppet) - jedna z postaci w Five Nights at Freddy's: Sister Location. Jest pacynką na prawej ręce Funtime Freddy'ego. Pojawia się także w Custom Night Mode w Sister Location i w FNaF VR.

Wygląd

Bon-Bon jest małą pacynką, wizualnie podobną do Bonnie'go. Ma podobny kształt twarzy i uszu. Na policzkach ma czerwone rumieńce, jego oczy są koloru fioletowego, a szczęka ma trochę kwadratowy profil. Pod szyją ma czerwoną muszkę, a zaraz pod nią czarny guzik. Bon-Bon jest w kolorze jasnoniebieskim z błękitnym pyszczkiem, wnętrzem uszu, brzuchem i wnętrzem łapek. Posiada po 6 zębów w górnej i dolnej szczęce.

Zachowanie

Five Nights at Freddy's: Sister Location

Noc 2

Gdy jesteśmy w Breaker Room'ie, naszym zadaniem jest kontrolowanie odgłosów wydawanych przez pacynkę, by nie dopuścić do siebie Funtime Freddy'ego np:

- "Go back to your stage, everything is OK."

- "Calm down, nobody is here."

- "Nope, no one is here!"

Noc 3

Gdy zajmujemy się Funtime Freddy'm, w pewnym momencie Bon-Bon ucieknie, a my będziemy musieli na niego kliknąć. Jeśli nie uda nam się tego zrobić na czas, pojawi się jego jumpscare. Nie należy go też oświecać całego. 

Custom Night

Atakuje nas na polecenia Funtime Freddy'ego np:

- "Hey Bon-Bon, go get him!"

- "Get ready for a surprise!!!"

Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted

Bon-Bon jest animatronikiem rozpraszającym gracza w trybie Night Terrors, w poziomie Funtime Freddy. Pojawia się po lewej stronie i gdy się go zauważy, potrzeba jedynie zaświecić na niego latarką, aby go odeprzeć. Jeśli nie uda nam się tego zrobić, dostaniemy jumpscare.

Jumpscare

Jumpscare Bon-Bona

Pomimo występowania w różnych miejscach i nocach, to jumpscare'y ma takie same. Wyskakuje z dołu, przybliża się do gracza i chaotycznie rusza głową, co ciekawe nie otwiera paszczy. Podczas jumpscare'u możemy zauważyć że ''kurczą'' mu się oczy.

Występowanie

Custom Night

Five Nights at Freddy's VR: Help Wanted

Ciekawostki

  • Będąc chłopakiem, jego aktorem głosowym jest jednak kobieta, Becky Shrimpton.
  • Gdy w 3 nocy pacynka wyjdzie na wolność, Funtime Freddy traci kawałek ręki.
  • W plikach gry można znaleźć chichoty pacynki.
  • Jest jednym z trzech animatroników, które nie mają pięciu palców. Pozostałymi są Minireena i Bonnet.
  • Bon-Bon, Bonnet i No.1 Crate to jedyne postacie niemające nóg.
  • Jak wiele animatroników widzimy go w Scooping Room'ie wraz z częściami F. Freddy'ego.
  • Nie wiadomo czy posiada endoszkielet czegoś innego niż głowa, co da się wywnioskować z projektu F. Freddy'ego.
  • Prawdopodobnie był wzorowany na Withered Bonnie'm.
  • Prawdopodobnie nie umie otwierać paszczy, gdy go widać to w ogóle jej nie otwiera: w zakładce extra, podczas jumpscare'ów, w Parts & Service.
  • Model twarzy ma niemal podobny do Withered Freddy'ego.
  • W Custom Night w SL pojawia się również jego żeńska wersja, Bonnet.
  • Wraz z parą animatroników nie dostał się do UCN jako animatronik atakujący nas. Jest jedynie ''dekoracją'' leżącą na naszym biurku odblokowywanym za 2000 punktów.

Galeria

Animatroniki
Advertisement