Advertisement

Przed tobą znajduje się animatronik znaleziony w bocznej alejce, nie jesteśmy pewni jego pochodzenia. Twoim zadaniem jest wypełnienie listy kontrolnej konserwacji przed zgłoszeniem robota jako części zapasowej. Możesz także zaprzeczyć, oraz wrzucić go z powrotem, w uliczkę w której go znalazłeś, oraz stracić należną ci wypłatę. Proszę dokonaj wyboru teraz.
  — Nagranie z kasety 

Boczna Alejka to druga poznana przez nas lokacja w Freddy Fazbear's Pizzeria Simulator. Tam przez nieznany okres czasu, Molten Freddy, Afton, Scrap Baby oraz Lefty przesiadywali, czekając na Salvage. Jest to miejsce w które gracz może porzucić dane animatroniki, zgodnie z jego wyborem.

Wygląd

Boczna Alejka to miejsce pełne śmietników, oraz przeróżnych nieczystości. Gdyby się przyjrzeć, można tam znaleźć interesujące plakaty oraz ogłoszenia takie jak min. "Legenda Przerażającego Wilkołaka", "Jedna noc w Operze", "Festiwal Strachów" oraz wiele innych reklam. W dodatku można tam znaleźć dziwny rysunek przedstawiający przerażającego klauna.

Gameplay

Jest bardzo mała szansa, że kiedy gracz rozpocznie, zakończy lub umrze w czasie gry, może zobaczyć rzadki widok przedstawiający któregoś z wspomnianych wyżej animatroników, leżącego w bocznej alejce. W tle zawsze gra burza, a atmosfera jest smutna i depresyjna.

Ciekawostki

Galeria

Lokacje
Advertisement