Advertisement

Screen ukazujący scenę na Blueprint Mode

Blueprint Mode jest jedną z wielu mechanik w Freddy Fazbear's Pizzeria Simulator. Ma ona na celu ukazanie pizzerii z lotu ptaka, i umożliwić nam umieszczanie w niej obiektów.

Co nam umożliwia Blueprint Mode?

Blueprint Mode umożliwia nam dokładne projektowanie i dekorowanie naszej pizzerii. Widzimy dzięki niemu od góry scenę, jadalnię, wszystkie obiekty oraz wszystkie animatroniki. Blueprint Mode pozwala nam na ustawienie różnych obiektów, aby to zrobić należy kliknąć na obiekt przypominający "lewitujący zielony kryształ". Gdy to zrobimy, ukaże nam się menu wyboru.

Zależnie od tego czy klikaliśmy na "kryształ" na podłożu, czy na scenie, ukaże nam się tabela prezentująca obiekty i animatroniki które kupiliśmy. Należy wtedy kliknąć na nasz przedmiot, a oficjalnie zostanie postawiony w danym miejscu. Jeśli chcemy go usunąć, musimy kliknąć na obiekt, i kliknąć krzyżyk przy w lewym górnym rogu w menu obiektu.

Możemy także wykonać dodatkowe czynności z naszym obiektem. Jeśli klikniemy w zakupiony przedmiot, w lewym dolnym rogu ukaże nam się lista rzeczy które możemy z nim zrobić. Można go wypolerować i wyczyścić, albo sprawić, że korzystanie z przedmiotu wymaga dolara. Możliwe jest również zagranie minigierki związanej z naszym obiektem, w której najczęściej głównym bohaterem jest Helpy (nie jest to możliwe w przypadku animatronika).

Mechaniki
Advertisement