Advertisement
Uwaga!
Ten artykuł zawiera spoilery do Five Nights at Freddy's: Security Breach. Czytasz go na własną odpowiedzialność!

Blob — jeden z pobocznych antagonistów występujący w grze Five Nights at Freddy's: Security Breach.

Wygląd

Blob posiada głowę Funtime Freddy'ego, ale z czarnymi oczami i różowawo-czerwonymi świecącymi źrenicami. Jego ciało to duża, metalowa masa wykonana z kabli przypominających macki. Wydaje się, że jest on nową wersją Molten Freddiego po pożarze Pizzeria Simulator, ale jest on o wiele większy. Jeśli przyjrzymy się uważnie w jego mackach możemy znaleźć głowy Chici, Bonniego, Mangle oraz prawdopodobnie Endo-02 ,maskę Marionetki oraz głowę Circus Baby.

Zachowanie

Podczas walki z Burntrapem, Blob spróbuje zaatakować gracza przez pokrywy włazów w całym biurze. Gracz może zapobiec pojawieniu się macek Bloba, pozostając w określonym obszarze biura. Jeśli gracz zetknie się z którąkolwiek z tych macek, Blob zaatakuje gracza.

Ciekawostki

  • Blob jest największą postacią w grze.
  • Jego macki zostały ujawnione pod koniec pierwszego odcinka Freddy & Friends On Tour.

Galeria

W grze

Animatroniki
Advertisement